loading...
منشوری
هادی بازدید : 535 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

نیکی مظفری و مروارید شهریاری همسر بابک جهانبخش

 

فریبا نادری و سارا منجزی

سلفی فریبا نادری و سارا منجزی و نادر سلیمانی

 

سحر قریشی

سحر قریشی با انتشار عکس جدیدش که توسط امیر حسن بزرگ زادگان گرفته شده نوشت : یه حاله خوبو پر انرژى دارم میخواستم باهاتوم تقسیم کنم

 

آنا نعمتی

 آنا نعمتی  هم به قول خودش  گوشه ای از خوانواده دوست داشتنی سینما را نشان می دهد 

 

روناک یونسی

روناک یونسی در کنار بازیگران تئاتر ریچارد سوم 

 

خاطره اسدی

"پاییز آغازِ دیوانگى من است "خاطره اسدی با این جمله به استقبال فصل برگ ریزان رفته است

 

صدف طاهریان

صدف طاهریان با انتشار این عکسش نوشته : همیشه سعی کن واسه دل خودت زندگی کنی نه واسه چشمای دیگران . . . ! از آدمها در حد توانشون بخواین نه در حد نیازتون ! بذارین آدمها اونی که هستن بمونن . . .

 

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

 

چکامه چمن ماه

چکامه چمن ماه در حالیکه کبوتری در دست دارد این متن را پست کرده است : روى سنگ قبرم / گندم بپاشید / مبادا که گرسنه بمانند / کبوترهاى صبح آزادى

 

فریبا نادری

عکس آتلیه ای فریبا نادری که توسط امیر حسین بزرگ زادگان گرفته شده است 

 

زیبا بروفه

زیبا بروفه عکسی را همراه با دوستش منتشر کرده و نوشته او برگشته و من دلتنگش هستم 

 

مریم معصومی

مریم معصومی این عکسش را برای مخاطبان خاصش منتشر کرده است 

 

 

سحر ولد بیگی و همسرش نیما فلاح

سحر ولد بیگی و همسرش نیما فلاح

 

لاله صبوری

لاله صبوری؛ قهوخانه ،فومن ، چای درجه یک ایرانی 

هادی بازدید : 459 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)
محسن بنگر که می‌خواست شماره شش پیراهنش را به تماشاگران نشان دهد، گاف بزرگی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامحسن بنگر که تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده، در دو بازی گذشته سرخ‌ها حسابی برای آبی‌ها کری‌ خوانده. او ابتدا در دربی تهران پس از سوت پایان بازی شش انگتش را به تماشاگران آبی نشان داد و پس از آن در بازی با الهلال در جشن پیروزی پیراهنش را برعکس پوشید تا به یاد استقلالی‌ها بیاورد که شش‌تایی هستند. اما گویا او برای این کری خوانی باید هزینه زیادی را بدهد. چند عکاس از صحنه درآوردن پیراهن بنگر عکاسی کرده‌اند و این تتوهای عجیب و غریب روی بدن او را ثبت کرده‌اند.

 

هادی بازدید : 1720 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

حضور بازیگر زن سینمای ایران در شصت و هفتمین دوره جشنواره کن، با حاشیه هایی همراه بود.در افتتاحیه این مراسم و همزمان با اولین نمایش جهانی فیلم گریس از موناکو، لیلا حاتمی در کنار 8 داور دیگر بخش مسابقه حضور داشت که خانم بازیگر در کمال تعجب با انجام رفتاری غیر متعارف، سوالات و ابهامات بسیاری را در بین مخاطبان ایجاد کرد.

تصاویری که در رسانه های خارجی منتشر شده نشان می دهد لیلا حاتمی در زمان مواجهه با رئیس فستیوال فیلم کن با دراز کردن دستش، پبش قدم رفتار غیر عرف و غیر شرعی میشود.

جالب توجه آنکه این رفتار نامناسب به سرعت توسط رسانه های ضد انقلاب و معاند نیز به صورت گسترده پوشش خبری داده شد.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از این حرکت خانم حاتمی گفت: احترام به ارزش های کشور حداقل انتظار مردمی است که به این هنرمندان احترام می گذارند، از این رو هنرمندان نیز باید نمایندگان شایسته ای برای فرهنگ مردم باشند.

حرکت منشوری لیلا حاتمی در جشنواره کن صدای همه را درآورد +تصاویر

حرکت منشوری لیلا حاتمی در جشنواره کن صدای همه را درآورد +تصاویر

هادی بازدید : 432 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

، عادل فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ دلیل عدم پخش زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل را منشوری بودن لباس مجری این مراسم اعلام کرد. کنایه‌ای که جرقه‌ای بود برای کاربران ایرانی تا با هجوم به پیج این خانم مدل مشهور برزیلی، کامنت‌هایی با این مضمون منتشر کنند که اگر فلان لباس را می پوشید، آن‌ها امکان تماشای زنده مراسم را داشتند.

هجوم کاربران ایرانی به پیج مجری زن منشوری مراسم جام جهانی+تصاویر
هجوم کاربران ایرانی به پیج مجری زن منشوری مراسم جام جهانی+تصاویر

فردوسی‌پور پس از مواجهه با اصرارهای مکرر مهدی مهدوی کیا در برنامه ۹۰ مبنی بر پخش مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال گفت: بگذارید بگویم، لباس خانمی که در مراسم بر روی صحنه حضور دارند، خیلی منشوری است. فردوسی‌پور پس از اعلام این موضوع شروع به خندیدن کرد.مجری این برنامه فرناندا لیما، مدل و بازیگر ۳۶ ساله برزیلی بود.

هجوم کاربران ایرانی به پیج مجری زن منشوری مراسم جام جهانی+تصاویر
هجوم کاربران ایرانی به پیج مجری زن منشوری مراسم جام جهانی+تصاویر

تنها بعد از دقایقی از شروع مراسم و کنایه عادل فردوسی‌پور به منشوری خواندن لباس لیما، کاربران ایرانی، صفحه فیس‌بوک منتسب به فرناندا لیما را فتح کردند و پای پست‌های این مدل برزیلی، با کامنت‌های فارسی خود، انواع و اقسام اظهار نظرها را بیان می‌دارند. جالب آنکه آخرین پست لیما مربوط به ژانویه است ولی تمامی کامنت‌های اخیر پست‌های‌اش مربوط به کاربران ایرانی است که دقایقی پس از شروع مراسم قرعه‌کشی اقدام به درج کامنت نموده‌اند. البته اکثر کامنت‌ها قابلیت انتشار را ندارند. جالب‌تر آنکه یکی از کاربران لینک توئیتر وی را در کامنتی گذاشته و نوشته “حالا نوبت اینجاست…”


هجوم کاربران ایرانی به پیج مجری زن منشوری مراسم جام جهانی+تصاویر

پیج این مدل برزیلی تا این لحطه حدود ۱۷ هزار لایک خورده است که با ادامه روند فعلی، باید در روزهای آتی شاهد افزایش چشمگیر لایک‌های ایرانی به این صفحه بود.

منبع : کافه سینما

هادی بازدید : 375 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

ظاهرا بعضی‌ها هنوز به آن اندازه از بلوغ فکری و حرفه‌ای‎گری نرسیده‌اند که تیم ملی را از حاشیه‌ها دور نگه دارند.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار اول خود مقابل بحرین موفق به پیروزی شیرین 2 بر صفر شد.

اما انتشار تصاویر منشوری تعدادی از ملی پوشان جوگیر[!] بعد از اتمام این بازی در شبکه‌های اجتماعی، نشان داد که ظاهرا بعضی‌ها هنوز به آن اندازه از بلوغ فکری و حرفه‌ای‎گری نرسیده‌اند که تیم ملی را از حاشیه‌ها دور نگه دارند.

امیدواریم مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال توانایی کنترل تیم و تطبیق رفتارهای بازیکنان سطح ملی با شئونات مذهبی-اخلاقی را داشته باشند.


سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!

www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!1 www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!2 www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!3 www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!4 www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!5 www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!6

هادی بازدید : 455 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

مهاجم باتجربه پرسپولیس در حرکتی جالب با برخی ملی پوشان تماس گرفت و خواست تا هرچه زودتر این عکس را از روی صفحاتشان بردارند. عکس منشوری دانیال داوری در صفحه منسوب به وی باعث نگرانی اکثر ملی‌پوشان شده است. مدت‌ها پیش در این صفحه یک عکس منشوری از او گذاشته شد که باعث سرو صدای فراوانی در میان اهالی فوتبال شد. دانیال داوری حتی بعضی‌ها این عکس جنجالی را روی صفحات اینستاگرام و تانگویشان گذاشتند تا برخی از ملی‌پوشان پیگیر این قضیه شوند. یکی از ملی‌پوشان که با دیدن این عکس منشوری حسابی دلشوره گرفت محمدرضا خلعتبری بود. مهاجم باتجربه پرسپولیس در حرکتی جالب به محض اینکه متوجه شد تعدادی از دوستانش در ایران عکس منشوری داوری را روی صفحات مجازی موبایل‌هایشان گذاشتند با آنها تماس گرفت و خواست تا هرچه زودتر این عکس را از روی صفحاتشان بردارند. خلعتبری به کسانی که تماس گرفته بودند، گفت: «دانیال گناه دارد! او آلمانی است و به هیچ عنوان نمی‌داند فوتبال ایران با چنین عکس‌های منشوری به شدت برخورد می‌کند. این عکس را بردارید. می‌خواهید این بنده خدا هم از حضور در فوتبال ایران محروم شود؟» خلعتبری قصد دارد به محض اینکه در اردوهای بعدی داوری را دید در این خصوص با سنگربان تیم‌ملی صحبت کند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 5,107
  • بازدید کلی : 168,945
  • کدهای اختصاصی