loading...
منشوری
هادی بازدید : 449 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

ایلما خواهر کریستیانو رونالدو با این اقدام خود می خواست ثابت کند که این تنها برادرش نیست که زیبا و دارای جسمی ورزیده است.

 

ایلما که 37 سال سن دارد، گفته است که رونالدو را در جریان چاپ و انتشار عکس های نیمه برهنه اش بر روی جلد مجله نگذاشته است. وی درباره دلیل خبر ندادن به برادر خود گفته است که پیشتر می دانست رونالدو با این کار وی موافقت نخواهد کرد. ایلما آویرو هم اکنون با همسر و تک فرزندش زندگی می کند.

عکس های جدید خواهر کریستیانو رونالدو روی جلد مجله + تصاویر

تصویر خواهر کریستیانو رونالدو و فرزندش

عکس های جدید خواهر کریستیانو رونالدو روی جلد مجله + تصاویر

هادی بازدید : 476 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

عصرایران - پخش بازی های تیم ملی والیبال دوباره با پوشش نامناسب تلویزیون همراه است. شب گذشه بازی حساس تیم ملی والیبال ایران و لهستان در حالی برگزار می شد که سانسور تصویرهای ارسالی بینندگان را با مشکل والیبال دیدن مواجه می کرد. استادیوم پر از تماشاگر و رقصنده های کنار زمین شاید دلیل اصلی این اتفاق بودند. 

با این همه سانسور تصاویری که پخش آن درست تشخیص داده نشده بود بینندگان را با مشکل مواجه می کرد. بعضا تصاویر سرویس های مهم روی آنتن نرفت و در ست آخر و در اوج هیجان چندین بار تصاویر قطع شد و توضیحات محتشمیان نشان می داد که در زمین چه اتفاقی در حال رخ دادن است. 
پخش مسابقات والیبال تیم ملی از قبل هم با مشکل مواجه بود و البته به نظر می رسد هیچ راهی برای پخش درست تصاویر پیدا نمی کنند. اتفاقی که سبب می شود گاها تماشاگران مهمترین صحنه های بازی را از زبان گزارشگر و به شکل رادیویی دریافت می کنند.
هادی بازدید : 282 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

چهره آسگیر بورکر بازیکن تیم فوتبال ایسلند توجه بسیاری از رسانه‌های اروپایی را به خود جلب کرد. این بازیکن با مدل عجیب ریشی که دارد عنوان " ریش سال " را به خود اختصاص داد.

هادی بازدید : 276 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

در حالیکه چندی پیش معاون رئیس جمهور از امضای مجوز حضور بانوان در ورزشگاه خبر داده بود روز گذشته مسابقه فینال لیگ حرفه ای بسکتبال ايران در حضور تماشاگران زن برگزار شد.

به گزارش فرارو، چندی پیش شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان اعلام کرد که مجوز ورود زنان به سالن‌های ورزشی از سوی نمایندگان نیروهای انتظامی، وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان به امضا رسیده و تنها در انتظار ابلاغ این مجوز از سوی وزیر وزرش و جوانان است.
در همین حال روز گذشته فینال لیگ حرفه ای بسکتبال ایران بین دو تیم دانشگاه آزاد و مهرام در زمین دانشگاه آزاد در حضور نزدیک به 2 هزار تماشاگر که تعدادی از آنها را بانوان تشکیل می دادند برگزار می‌ شد. 
این مسابقه که در وقت قانونی با تساوی دو تیم پایان یافت در وقت اضافه با نتیجه 95 بر 92 به سود مهران اتمام یافت و این تیم جام قهرمانی لیگ حرفه ای را از آن خود کرد. عکس های جاوید نیک پور عکاس تسنیم، حمید رضا دستجردی عکاس ایسنا و احمد معینی جم عکاس ایرنا از حضور بانوان در این مسابقه را در زیر می بینید.
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
(تصاویر) حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال
هادی بازدید : 400 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

ه گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، لیونل مسی در قابی مشترک با این بازیگر و مدل مشهور برزیلی دیده شده است. ستاره آرژانتینی در این تصویر بسیار خوشحال به نظر می رسد.

 

این تصویر را لیما در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده. این مدل برزیلی با پله، نیمار و دنی آلوز هم عکس گرفته است.

 

هادی بازدید : 338 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

نتظار می رود با انتشار تصاویر بیشتر از این حرکت ، کبه باید چمدان هایش را به مقصد یک تیم جدید ببندد. به گزارش افکارنیوز، واکنش عجیب کبه مهاجم دورگه استقلال بعد از دومین گلی که به الریان زد . امیرقلعه نویی سرمربی استقلال بعد از این حرکت به شدت کبه با کلمات تند تنبیه کرد و الریانی ها هم اعتقاد داشتند این بازیکن باید از زمین اخراج بشود . در نهایت این محمدقاضی بود که کبه را آرام کرد . انتظار می رود با انتشار تصاویر بیشتر از این حرکت ، کبه باید چمدان هایش را به مقصد یک تیم جدید ببندد. هم چنین آخرین خبر ها هم حکایت از این داشته که قلعه نویی در رختکن قصد این را داشته که کبه را با شخصا تنبیه بدنی کند! کبه ظاهرا این حرکت را برای این کرده که در استقلال پولش را نگرفته است . او در راهروی منتهی به اتوبوس تیم به قلعه نویی گفته است : پولم را ندادید و از این به بعد اتفاقات خوبی نمی افتد! در این رابطه بیشتر بخوانید:

هادی بازدید : 455 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)
محسن بنگر که می‌خواست شماره شش پیراهنش را به تماشاگران نشان دهد، گاف بزرگی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامحسن بنگر که تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده، در دو بازی گذشته سرخ‌ها حسابی برای آبی‌ها کری‌ خوانده. او ابتدا در دربی تهران پس از سوت پایان بازی شش انگتش را به تماشاگران آبی نشان داد و پس از آن در بازی با الهلال در جشن پیروزی پیراهنش را برعکس پوشید تا به یاد استقلالی‌ها بیاورد که شش‌تایی هستند. اما گویا او برای این کری خوانی باید هزینه زیادی را بدهد. چند عکاس از صحنه درآوردن پیراهن بنگر عکاسی کرده‌اند و این تتوهای عجیب و غریب روی بدن او را ثبت کرده‌اند.

 

هادی بازدید : 371 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

ظاهرا بعضی‌ها هنوز به آن اندازه از بلوغ فکری و حرفه‌ای‎گری نرسیده‌اند که تیم ملی را از حاشیه‌ها دور نگه دارند.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار اول خود مقابل بحرین موفق به پیروزی شیرین 2 بر صفر شد.

اما انتشار تصاویر منشوری تعدادی از ملی پوشان جوگیر[!] بعد از اتمام این بازی در شبکه‌های اجتماعی، نشان داد که ظاهرا بعضی‌ها هنوز به آن اندازه از بلوغ فکری و حرفه‌ای‎گری نرسیده‌اند که تیم ملی را از حاشیه‌ها دور نگه دارند.

امیدواریم مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال توانایی کنترل تیم و تطبیق رفتارهای بازیکنان سطح ملی با شئونات مذهبی-اخلاقی را داشته باشند.


سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!

www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!1 www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!2 www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!3 www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!4 www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!5 www.dustaan.com-سلفی‌های منشوری ملی پوشان در استرالیا!6

هادی بازدید : 446 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

مهاجم باتجربه پرسپولیس در حرکتی جالب با برخی ملی پوشان تماس گرفت و خواست تا هرچه زودتر این عکس را از روی صفحاتشان بردارند. عکس منشوری دانیال داوری در صفحه منسوب به وی باعث نگرانی اکثر ملی‌پوشان شده است. مدت‌ها پیش در این صفحه یک عکس منشوری از او گذاشته شد که باعث سرو صدای فراوانی در میان اهالی فوتبال شد. دانیال داوری حتی بعضی‌ها این عکس جنجالی را روی صفحات اینستاگرام و تانگویشان گذاشتند تا برخی از ملی‌پوشان پیگیر این قضیه شوند. یکی از ملی‌پوشان که با دیدن این عکس منشوری حسابی دلشوره گرفت محمدرضا خلعتبری بود. مهاجم باتجربه پرسپولیس در حرکتی جالب به محض اینکه متوجه شد تعدادی از دوستانش در ایران عکس منشوری داوری را روی صفحات مجازی موبایل‌هایشان گذاشتند با آنها تماس گرفت و خواست تا هرچه زودتر این عکس را از روی صفحاتشان بردارند. خلعتبری به کسانی که تماس گرفته بودند، گفت: «دانیال گناه دارد! او آلمانی است و به هیچ عنوان نمی‌داند فوتبال ایران با چنین عکس‌های منشوری به شدت برخورد می‌کند. این عکس را بردارید. می‌خواهید این بنده خدا هم از حضور در فوتبال ایران محروم شود؟» خلعتبری قصد دارد به محض اینکه در اردوهای بعدی داوری را دید در این خصوص با سنگربان تیم‌ملی صحبت کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 802
  • بازدید سال : 3,171
  • بازدید کلی : 167,009
  • کدهای اختصاصی