loading...
منشوری
هادی بازدید : 741 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

حساسیت بخش خبری مهارت زیاد مجریان و گویندگان خبر را در مقابله با حوادث و اتفاقات ناگهانی حین اجرای زنده می طلبد. اما در مراکش اتفاقی رخ داد که باعث شد خانم گوینده خبر این کشور به سوژه ای رسانه ای تبدیل شود.

 

خانم “لنا الوش” مجری و اخبارگوی شبکه۱ کشور مراکش در حال گویندگی بود که دختر کوچکش با موهای مجعد و صورت معصومانه پشت سر او در تصویر حاضر شد و بعد از اینکه بی توجه به دوربینها نزدیک مادرش رفت سعی داشت چیزی را در تلفن همراه به او نشان دهد.

خانم الوش نیز سعی کرد با خونسردی هرچه تمام تر با این صحنه مواجه شود و تنها با تکان دادن سرش و نگاهی زیرچشمی با این اتفاق روبرو شد. عکس العمل خونسردانه وی چیزی بود که بیش از همه مورد توجه قرار گرفت. دختر کوچکش بعد از اینکه متوجه شد برنامه مادرش در حال پخش زنده است با دستپاچگی صحنه را ترک کرد.

گفته میشود این خانم گوینده خبر به راحتی با این اختلال روبرو شد و با خونسردی بدون اینکه برنامه زنده دچار مشکلی شود به کار خود ادامه داد. اما این صحنه جالب که میلیونها نفر شاهد آن بودند به یک سوژه رسانه ای در سراسر دنیا تبدیل شد به طوریکه اکثر نشریات و رسانه های معتبر خبری سراسر دنیا آن را جزء خبرهای داغ روزانه خود منتشر کردند.

سوتی عجیب خانم مجری در پخش زنده شبکه 1 مراکش + تصاویر

سوتی عجیب خانم مجری در پخش زنده شبکه 1 مراکش + تصاویر

سوتی عجیب خانم مجری در پخش زنده شبکه 1 مراکش + تصاویر

هادی بازدید : 5150 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

اقتصاد ایران آنلاین: یک گوینده رادیو و روزنامه نگار مشهور کانادایی هنگام مصاحبه تلویزیونی پیرامون حقوق زنان ناگهان برهنه شد و برنامه را تا پایان به صورت کاملا برهنه اجرا کرد.

 

 

“لوری ول برن ” خانم روزنامه نگار مشهور کانادایی در حال مصاحبه با “واتر گری” گزارشگر محلی پیرامون حقوق زنان در یک برنامه زنده تلویزیونی با مطرح کردن یک سوال مقابل دوربین ها و صدها هزار بیننده برنامه برهنه شد.
او در حالیکه از گزارشگر سوال میکرد اگر من به صورت برهنه در خیابان قدم بزنم عکس العمل مردم چه خواهد بود میکروفون را به دست آقای گزارشگر داد و در مقابل چشمان متعجب او برهنه شد. وی در اعتراض به شخص گزارشگر و در جواب علت انجام این کار گفت فضای استودیو به شدت گرم است.

 

او در پایان این مصاحبه اعلام کرد شاید هرکس با دیدن این صحنه وسوسه شود که با پلیس تماس بگیرد اما این کار از نظر قانونی کاملا آزاد است و این تساوی حقوق زن و مرد از نظر پوشش است. در بسیاری از شهرهای کانادا برهنه تردد کردن زنان در خیابان و مجامع عمومی کاملا آزاد است و منع قانونی ندارد.

 

از سال ۲۰۰۷ میلادی در بسیاری از این شهرها در روز ۲۵ اوت زنان با درخواست تساوی حقوق با مردان به صورت کاملا برهنه به خیابان می آیند و به تجمعات اعتراض آمیز و گاها جشن و پایکوبی مشغول میشوند.

 

برهنه شدن خانم گوینده در مقابل دوربین برنامه زنده تلویزیونی! + تصاویر

 

برهنه شدن خانم گوینده در مقابل دوربین برنامه زنده تلویزیونی! + تصاویر

هادی بازدید : 673 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

ر حین صحبت مجری ناگهان مژه مصنوعی وی از پلکش جدا می شود و…

 

 

مجری برنامه حین صحبت و گفتگو با مدعوین خود در یک برنامه تلویزیونی در مقابل آنتن زنده رسوا شد.

 

به نقل از اسوشیتد پرنس، مجری برنامه حین صحبت و گفتگو با مدعوین خود در یک برنامه تلویزیونی در مقابل آنتن زنده همه را به خنده وا داشت.

 

بر اساس تصاویر و فیلم های موجود حین صحبت این مجری ناگهان مژه مصنوعی وی از پلکش جدا می شود و در بحث جدی خود پس از رسوایی از استفاده وسایل گریم، همه را به خنده وا داشت.

 

تصاویر: رسوا شدن خانم مجری در برنامه ی زنده تلویزیونی

 

تصاویر: رسوا شدن خانم مجری در برنامه ی زنده تلویزیونی

هادی بازدید : 1053 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

در هیاهوی برگزاری با شکوه انتخابات و ایجاد حماسه عظیم سیاسی که اذهان عمومی مردم و اصحاب رسانه به پی‌گیری اخبار انتخابات معطوف است. شبکه iFILM که متعلق به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی می‌باشد، چند روزی است که اقدام به پخش سریال “مشق عشق” کرده است.

 

به گزارش نیک صالحی به نقل از سیتنا ، داستان این سریال درباره والیبالیست جوانی به نام امید است که بر اثر حادثه ای از ناحیه پا فلج شده و در این میان اطرافیانش تلاش می‌کنند تا او را به جریان عادی زندگی بازگردانند.
تا اینجا اشکالی بر این اقدام شبکه iFILM وارد نیست، اما حضور یکی از مجریان شبکه ضد انقلاب “من و تو” به نام “سالومه سیدنیا” با نام مستعار “سالی‌تاک” در این سریال بسیار بحث بر انگیز است، اینکه چرا این خانم در زمانی که در ایران اقامت داشته در این سریال بازی کرده مورد بحث من نیست، مسئله این است که چرا تصاویر یک مجری ضد انقلاب که همیشه در برنامه‌اش انتقادات تندی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کند از شبکه دولتی ایران پخش می‌شود.

سالومه سیدنیا، مجری شبکه “من و تو” در صدا و سیما ! + تصاویر

سالومه در این سریال نقش منشی سیروس از اقوام امید را بازی می‌کند. آیا ناظران و مدیران برنامه در شبکه iFILM تا به حال متوجه این موضوع نشده‌اند؟ به طور حتم این اتفاق به عمد صورت نپذیرفته اما آیا نباید نسبت به محتوایی که با سرمایه ملی به مردم ارائه میشود بیشتر نظارت داشت؟ یقینا این موضوع می‌تواند برای سالومه و شبکه ضد انقلاب من و تو یک تبلیغ باشد و موجب می گردد بسیاری از بینندگانی که شبکه‌های ماهواره‌ای را تماشا نمی‌کنند با فهمیدن این موضوع برای یک بار هم که شده از هر طریقی برنامه سالی تاک را تماشا کنند.

اگر سریال مشق عشق را مشاهده کرده باشید، خواهید دید که سالومه در این سریال نقش چندانی ندارد. او یک منشی است و به راحتی می توان نقش او را از سریال حذف نمود.

سالومه سیدنیا، مجری شبکه “من و تو” در صدا و سیما ! + تصاویر

سالومه پیش از پیوستن به شبکه ضد انقلاب “من و تو” سابقه کار در رسانه‌های مختلفی ایران از جمله روزنامه های زن و ایران و همچنین شبکه “بی بی سی فارسی ” را در کارنامه ی خود دارد و به عنوان یکی از برگزارکنندگان نظرسنجی مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما ایران حضور داشته است.

برنامه سالی‌تاک تصاویر و ویدئو‌های ارسالی از ایران را به طور هدفدار پخش می‌کند، این تصاویر و کلیپ‌ها توسط افراد فریب خورده تنها برای دیده شدن از شبکه‌های ماهواره‌ای ارسال می‌شود. و در واقع برنامه سالی‌تاک با یک ظرافت خاصی مطالب سیاسی ضد‌انقلابی خود را لابه‌لای این تصاویر و کلیپ‌ها بیان می‌نماید.

در آخر امیدوارم که مسئولین رسانه ملی با دقت و نظارت هرچه بیشتر بتوانند برنامه‌های جذاب و سالمی را به مردم ایران اسلامی ارائه کنند.

هادی بازدید : 904 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

هادی زنوزی در هفته‌های گذشته چند بخش خبری کوتاه برای برنامه‌ای با نام اتاق خبر در یک رادیوی فارسی‌زبان ایالت کالیفرنیا در آمریکا اجرا کرده بود اما از صبح چهارشنبه بیستم ماه می 2015 میلادی اجرای بخش خبر بامدادی این موسسه رادیویی را موقتا به عهده گرفت.

 

هادی زنوزی اصل از مجریان سابق شبکه خبر صداوسیما و رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دولت سابق، پس از مدت‌ها غیبت در رسانه‌های داخلی و شایعاتی که درباره او به گوش می‌رسید، سرانجام صبح چهارشنبه بیستم می 2015 (30 اردیبهشت 1394) در یک رادیوی فارسی‌زبان در ایالت کالیفرنیا در آمریکا روی آنتن رفت.

مجری شبکه خبر به آمریکا پناهنده شد + تصاویر

 هادی زنوزی در هفته‌های گذشته چند بخش خبری کوتاه برای برنامه‌ای با نام اتاق خبر در یک رادیوی فارسی‌زبان ایالت کالیفرنیا در آمریکا اجرا کرده بود اما از صبح چهارشنبه بیستم ماه می 2015 میلادی اجرای بخش خبر بامدادی این موسسه رادیویی را موقتا به عهده گرفت.

زنوزی اصل که از اولین مجریان شبکه خبر بود، چندی پیش با انتشار تصویر طنز‌آمیزی در رسانه‌های اجتماعی، «شبکه خبر» ایران را «شبکه بی‌خبر» خوانده بود که صدای مردم مظلوم اروپا و آمریکاست!


اخبار تکمیلی (4 خرداد 1394) :

هادی زنوزی در هفته‌های گذشته چند بخش خبری کوتاه برای برنامه‌ای با نام اتاق خبر در یک رادیوی فارسی‌زبان ایالت کالیفرنیا در آمریکا اجرا کرده بود اما از صبح چهارشنبه بیستم ماه می 2015 میلادی اجرای بخش خبر بامدادی این موسسه رادیویی را موقتا به عهده گرفت.

مجری شبکه خبر به آمریکا پناهنده شد + تصاویر

این مجری شبکه خبر که از اولین مجریان این شبکه بود، چندی پیش با انتشار تصویر طنز‌آمیزی در رسانه‌های اجتماعی، «شبکه خبر» ایران را «شبکه بی‌خبر» خوانده بود که صدای مردم مظلوم اروپا و آمریکاست!

لازم به ذکر است که گویا اولین بار سایت “ایران شهر” از سایت های ایرانی فعال در آمریکا خبر پناهندگی این مجری سابق صدا و سیما را منتشر کرده بود.

مجری شبکه خبر به آمریکا پناهنده شد + تصاویر

هادی زنوزی پس از انتشار خبر حضورش در آمریکا که با عنوان “پناهندگی” در رسانه ها ذکر شده بود. توضیحاتی در این باره ارسال کرد:

پیرو درج خبری تحت عنوان “اقامت مجری شبکه خبر در آمریکا” لازم می دانم توضیحاتی را به اطلاع خوانندگان محترم آن پایگاه خبری برسانم:

1- بر خلاف ادعای نگارنده هیچ گونه شایعه ای درباره اینجانب به گوش نرسیده و بنده در 3 سال اخیر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان کارمند دولت مشغول به کار بودم و تمامی سفرهای خود رانیز به اطلاع مسئولین مربوطه رسانده ام.

2- در سال 2011  بنده حدود 10 ماه در آمریکا زندگی کردم و می توانستم به زندگی و کار در آمریکا ادامه دهم اما ترجیح دادم به ایران بازگشته و در محل کار قبلی خود خدمت کنم  لذا بر خلاف خبر منتشره، من هیچگاه مجبور به بازگشت به ایران نشده ام.

3- اینجانب در حال حاضر در حال ادامه تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار هستم، در سن دیه گو زندگی می کنم و حتی یک بار محل رادیو ایران را ندیده ام. ارتباط بنده با مدیریت محترم اتاق خبر رادیوی مذکور تنها از طریق تلفن بوده و از دو هفته قبل روزانه 3 دقیقه مجموعه ای از اخبار ورزشی را تهیه، با تجهیزات شخصی در منزل ضبط می کنم  و برای پخش از طریق ایمیل به شخص مدیر اتاق خبر ارسال می کنم.

4- با توجه به مرخصی گوینده محترم اخبار بامدادی رادیو ایران در چند روز گذشته و شرایطی که برای گوینده جایگزینشان ایجاد شد از من خواسته شد در صورت امکان اخبار بامدادی را به صورت ضبطی تهیه و ارسال کنم کهبه شرط تهیه و ویرایش اخبار توسط خودم ، اجرای غیرحضوری برنامه های خبری بامدادی به مدت 3 روز را پذیرفتم.

5- در خبرهایی که در 3 روز گذشته توسط  اینجانب تهیه و قرائت شد هیچ گونه سوگیری سیاسی خاصی وجود نداشته  و تنها اصالت خبر مد نظر بوده است. در ضمن هیچ گونه خبری فراتر از خطوط قرمز مورد اعتقاد اینجانب قرائت نشده و هیچ گاه نخواهد شد.

6- جهت اطلاع خوانندگان محترم،تخصص بنده مدیریت رویدادها، برگزاری نمایشگاهها و دیگر امور مرتبط با روابط عمومی است و گویندگی همواره شغل دوم من محسوب می شده است. در ضمن من به طور دائم به آمریکا مهاجرت نکرده ام و در این کشور و ایران به فعالیتهای تخصصی خود ادامه خواهم داد.

7- به نظر می رسدقرار دادن نام اینجانب در کنار همکاران سابق عزیزی که تفکرات دیگری دارند و مسیر دیگری را برگزیده اند، نوعی غرض ورزی و یا شاید تصور اشتباه نگارنده محترم خبر باشد، زیرا اینجانب هیچ گاه حاضر به همکاری با رسانه های سیاسی خارج از کشور نشده ام و هیچ گاه نیز نخواهم شد.

8- در پایان از همه عزیزانی که نسبت به اجرای بنده اظهار لطف کرده اند بسیار سپاسگزارم.

مجری شبکه خبر به آمریکا پناهنده شد + تصاویر

مجری شبکه خبر

هادی بازدید : 762 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

شایعات اخیر درباره بازیگر شدن آزاده نامداری به همراه آذرخش فراهانی به واقعیت پیوست و آنها رسما به دنیای بازیگری وارد شدند و در فیلم سینمایی "نسیم" مشغول بازی شدند.

فهرست بازیگران فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی با انتخاب دو بازیگر دیگر تکمیل شد و به این ترتیب شایعه بازیگر شدن این دو فرد و همبازی شدنشان باهم رسما تایید شد.

 

مشاوررسانه‌ای این فیلم اعلام کرد که آزاده نامداری مجری شناخته شده تلویزیون و آذرخش فراهانی فرزند بهزاد فراهانی بازیگر پیشكسوت سینما و تلویزیون دو بازیگر جدید فیلم شهبازی هستند که هر دو برای اولین بار بازی جلوی دوربین یک فیلم سینمایی را تجربه می کنند وقرار است نقش های مهمی از این فیلم را عهده دار شوند.

پیش از این حضور ساعد سهیلی و ساغر قناعت نیز برای بازی در نقش های اصلی «نسیم» قطعی شده بودند که در این میان ساغر قناعت از میان 1500 متقاضی برای بازی در این فیلم انتخاب شده است.

این روزها پرویز شهبازی و گروهش مشغول آماده سازی نهایی بازیگران هستند تا طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری «نسیم» 28 اردیبهشت ماه در تهران آغاز شود. البته هنوز تست گریم بازیگران فیلم انجام نشده است.

 تایید رسمی شایعه جنجالی آزاده نامداری و برادر گلشیفته فراهانی+عکس

«نسیم» داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...

فهرست عوامل اصلی این پرو‍‍ژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پرویز شهبازی، مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراحی صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراحی گریم: محمد قومی، مدیر تولید: مجید گودرزی، مدیر برنامه ریزی: نوید میهن دوست، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی. منشی صحنه: غزل رشیدی، تهیه کننده: مسعود ردایی.

هادی بازدید : 422 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

، عادل فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ دلیل عدم پخش زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل را منشوری بودن لباس مجری این مراسم اعلام کرد. کنایه‌ای که جرقه‌ای بود برای کاربران ایرانی تا با هجوم به پیج این خانم مدل مشهور برزیلی، کامنت‌هایی با این مضمون منتشر کنند که اگر فلان لباس را می پوشید، آن‌ها امکان تماشای زنده مراسم را داشتند.

هجوم کاربران ایرانی به پیج مجری زن منشوری مراسم جام جهانی+تصاویر
هجوم کاربران ایرانی به پیج مجری زن منشوری مراسم جام جهانی+تصاویر

فردوسی‌پور پس از مواجهه با اصرارهای مکرر مهدی مهدوی کیا در برنامه ۹۰ مبنی بر پخش مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال گفت: بگذارید بگویم، لباس خانمی که در مراسم بر روی صحنه حضور دارند، خیلی منشوری است. فردوسی‌پور پس از اعلام این موضوع شروع به خندیدن کرد.مجری این برنامه فرناندا لیما، مدل و بازیگر ۳۶ ساله برزیلی بود.

هجوم کاربران ایرانی به پیج مجری زن منشوری مراسم جام جهانی+تصاویر
هجوم کاربران ایرانی به پیج مجری زن منشوری مراسم جام جهانی+تصاویر

تنها بعد از دقایقی از شروع مراسم و کنایه عادل فردوسی‌پور به منشوری خواندن لباس لیما، کاربران ایرانی، صفحه فیس‌بوک منتسب به فرناندا لیما را فتح کردند و پای پست‌های این مدل برزیلی، با کامنت‌های فارسی خود، انواع و اقسام اظهار نظرها را بیان می‌دارند. جالب آنکه آخرین پست لیما مربوط به ژانویه است ولی تمامی کامنت‌های اخیر پست‌های‌اش مربوط به کاربران ایرانی است که دقایقی پس از شروع مراسم قرعه‌کشی اقدام به درج کامنت نموده‌اند. البته اکثر کامنت‌ها قابلیت انتشار را ندارند. جالب‌تر آنکه یکی از کاربران لینک توئیتر وی را در کامنتی گذاشته و نوشته “حالا نوبت اینجاست…”


هجوم کاربران ایرانی به پیج مجری زن منشوری مراسم جام جهانی+تصاویر

پیج این مدل برزیلی تا این لحطه حدود ۱۷ هزار لایک خورده است که با ادامه روند فعلی، باید در روزهای آتی شاهد افزایش چشمگیر لایک‌های ایرانی به این صفحه بود.

منبع : کافه سینما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 786
  • بازدید سال : 3,155
  • بازدید کلی : 166,993
  • کدهای اختصاصی