loading...
منشوری
هادی بازدید : 591 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
1- در جزیره Tazmanya واقع در جنوب شرقی استرالیا و نیز در منطقه Gippsland این کشور، عروس و داماد حین جشن عروسی روی حصیری که در میانه مجلس پهن شده، در برابر میهمانان اولین رابطه جنسی خود را برقرار می کنند.

2- در کشور اندونزی واقع در جنوب شرقی آسیا، اگر ثابت شود که فردی عمل استمنا( خود ارضایی) انجام داده، سر آن فرد را به عنوان مجازات می توانند از تنش جدا کنند.

3- بنا به سنتی در تایوان، واقع در شرق آسیا، یکی از خویشاوندان یا دوستان داماد باید بکارت عروس را از بین ببرد. بدین ترتیب داماد می تواند از انجام این وظیفه ناراحت کننده و نامطلوب رهایی پیدا کند.

4- بر اساس سنتی در هندوستان، زنانی که برای انجام نظافت به خانه های دیگران می روند، می توانند وظیفه پاسخ دادن به نیازهای جنسی نوجوانان مجرد ساکن خانه را نیز به عهده بگیرد.

5- در جزیره Guam واقع در اقیانوس کبیر، مردها می توانند شغلی متفاوت و بی نظیر در سراسر جهان را داشته باشند. مردانی که این شغل را انتخاب می کنند، شهر به شهر می گردند و در ازای دریافت پول از دختران باکره، اقدام به برقراری رابطه جنسی با آنها می کنند. بر اساس سنتی در جزیره Guam ازدواج دختران باکره به هیچ وجه مجاز شمرده نمی شود.

6- در شهر Cali کشور کلمبیا در آمریکای جنوبی، اولین رابطه جنسی عروس جوان و شوهرش توسط مادر عروس به طور کامل زیر نظر گرفته می شود.

7- بنا به قانون موسوم به Cottonwood که در ایالت آریزونای آمریکا جاری است، زوج ها نمی توانند در اتومبیلی که لاستیک آن پنجر شده به معاشقه بپردازند

8- ماداگاسکار در شرق آفریقا تمام چیزهایش منحصر به فرد است و در جاهای دیگر وجود ندارد . مثل حیوانات -گیاهان -تاریخ زمین شناسی و امثال آن -ولی عجیب ترین مطلب تسلیت گفتن بومیان این کشور است .

 
در این کشور رسم است -شاید همین الان نیز باشد- که بعد از دفن متوفی همسر وی در آستانه کلبه خودش لخت مادرزاد می خوابد و مردان قبیله که می خواهند به او تسلیت بگویند او را در آغوش گرفته و معاشقه کاملی انجام می دهند تا انزال صورت گیرد و تا زمانی که زن بیوه اجازه ندهد باید عشق بازی ادامه داشته باشد .
 
طبق نظر و در خواست بیوه برای شادی روح شوهرش این مراسم بین سه تا چهل روز طول می کشد و اگر زن باردارشد پدر بچه همان شخص متوفی تلقی می شود و قبیله به وی احترام زیادی می گذارد . اگر مردی از این کار خوداری کند توهین به متوفی تلقی می شود . در این چهل روز زن کار نمی کند و دیگران برایش غذا می اورند و یا بچه هایش را نگهداری می کنند
هادی بازدید : 1247 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
جزئیات تجاوز به دختر 17 ساله در تهران

وقتی دختر۱۷ ساله به شعبه ۷۲ دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کرد و به طرح شکایت از جوان متجاوز پرداخت سناریوی این پرونده کلید خورد. این دختر به قضات گفت: چند روز پیش در راه مدرسه با پسر ۱۹ ساله‌ای به نام «سجاد» آشنا شدم. او بارها سد راهم شده و به من درخواست دوستی داده بود.

آن روز شماره تلفنش را گرفتم و برای او SMS فرستادم. دوستی ما آغاز شد. سجاد می‌گفت بزودی همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام می‌آید. دانشجوی رشته کامپیوتر بود و می‌گفت پس از گرفتن مدرکش جشن عروسی را برپا می‌کند. دختر جوان ادامه داد: یکی از روزها سجاد با من تماس گرفت و مدعی شد که پدر و مادرش می‌خواهند عروس آینده‌شان را ببینند و به این بهانه مرا به خانه‌اش دعوت کرد.

آن روز به خانه سجاد که در منطقه اعیان‌نشین تهران است، رفتم. خودش تنها بود با یک آبمیوه از من پذیرایی کرد و گفت بزودی پدر و مادرش می‌رسند. پس از نوشیدن آبمیوه بیهوش شدم و وقتی به خود آمدم متوجه شدم که سجاد مرا تسلیم نیت شوم خود کرده است، به همین خاطر برای شکایت از وی به دادگاه آمدم.

پس از طرح شکایت این دختر، قضات دستور بازداشت سجاد را صادر کردند و با راهنمایی‌های وی، جوان دانشجو بازداشت شد. این پسر ۱۹ ساله وقتی در برابر قضات ایستاد خود را بی‌گناه دانست و مدعی شد که این دختر را به عقد موقت خود درآورده است.

وی با صدور قرار قانونی بازداشت شد تا اینکه پس از ۲۰ روز خانواده دختر نوجوان به دادگاه رفته و با اعلام رضایت اظهار داشتند که این دختر و پسر به صورت موقت به عقد یکدیگر درآمده‌اند. برگه صیغه‌نامه سند آزادی سجاد شده و این پسر پس از ۲۰ روز از زندان آزاد شد و قضات دادگاه کیفری وی را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کردند.

سجاد پس از آزادی پای سفره عقد نشست و با ۱۴ سکه شاکی پرونده را به عقد دائم خود درآورد. در حالی که این زن و شوهر کم‌سن و سال می‌خواستند مراسم جشن عروسی‌شان را برپا کنند داماد جا زد و با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست جدایی داد.

پایان عشق تازه‌داماد

نوعروس ۱۷ساله یک ماه پس از عقد به شعبه پنجم دادسرای شمیرانات مراجعه کرد و از شوهرش به خاطر شکنجه و عدم پرداخت نفقه شکایت کرد. این دختر نوجوان به بازپرس نیک‌صفت گفت: وقتی با سجاد آشنا شدم به بهانه اینکه خانواده‌اش می‌خواهند عروسشان را ببیند مرا به خانه‌شان دعوت کرد و با آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرد و…

وی افزود: وقتی به اتهام تجاوز به عنف از این پسر شکایت کردم، خانواده‌اش نزد پدر من که استاد دانشگاه است، رفتند و مرا خواستگاری کردند، با چرب‌زبانی رضایت پدرم و مادرم را جلب کرده و برای حفظ آبرو خواستند از شکایتمان صرفنظر کنیم و به دروغ بگوییم که صیغه‌نامه داریم. ما هم فریب حرف‌های آنان را خوردیم و رضایت دادیم.

سجاد پس از ۲۰ روز از زندان آزاد شد و ما با هم عقد کردیم. می‌خواستم در کنارش زندگی کنم اما خانواده‌اش مخالف بودند. پس از مدتی هم اخلاق و رفتار سجاد تغییر کرد. با من بدرفتاری می‌کرد و می‌گفت تو دختری نیستی که بتوانم در کنارت خوشبخت باشم. من به اجبار با تو ازدواج کرده‌ام و رویای چنین زندگی‌ای را نداشتم. مرتب از این حرف‌ها می‌زد. بعد SMSهای تهدیدآمیز می‌فرستاد، می‌گفت مرا می‌کشد و اگر از او جدا نشوم بر سر و صورتم اسید می‌پاشد تا اینکه فهمیدم درخواست طلاق داده.

وقتی برگه احضاریه به دستم رسید، سراغش رفتم. او هم در خیابان مرا به باد کتک گرفت و به من تهمت‌های ناروا زد. نتوانستم این وضع را تحمل کنم برای همین تصمیم گرفتم از این پسر شکایت کنم که اینچنین زندگی مرا به بازی گرفت.

وی ادامه داد: عقد و ازدواج را بهانه کرد تا از زندان آزاد شود و حکم تبرئه بگیرد. او از سادگی من سوءاستفاده کرد و فریبم داد. حالا تنها کسی که در این بازی باخته من هستم که در سن ۱۷ سالگی بیوه شده‌ام. این نوعروس شکست‌خورده افزود: از وقتی با هم عقد کردیم، نفقه مرا هم پرداخت نکرده چون پدرم می‌گوید وظیفه شوهرت است که خرجی‌ات را بدهد.

پس از شکایت این نوعروس، سجاد همسر وی به دادسرا احضار شد. وی در حالی که همراه پدرش به دادسرا آمده بود به بازپرس نیک‌صفت گفت: من تصور چنین زندگی‌ای را نداشتم. نمی‌توانم در کنار زنی زندگی کنم که روزی به اتهام سنگین تجاوز از من شکایت کرده و به خاطر این اتهام ۲۰ روز مرا به زندان انداخته است. از طرفی من دانشجو هستم و می‌خواهم ادامه تحصیل بدهم، خیلی زود است که بخواهم به مشکلات زندگی فکر کنم!

وی ادامه داد: عشق من کودکانه بود که خیلی زود به نفرت تبدیل شد چون این دختر رفتارهای بچگانه دارد. چند روز پیش به خانه ما آمد و با جیغ و فریاد آبروی ما را در محل برد. من اصلا او را کتک نزدم که چنین ادعایی علیه من مطرح کرده است. این دختر پیامک‌های تهدیدآمیز برایم می‌فرستد. من هیچوقت او را تهدید نکرده‌ام. ما راهمان از هم جداست. اواخر بهمن وقت دادگاه داریم و به صورت توافقی از یکدیگر جدا خواهیم شد.

در ادامه جلسه، پدر این پسر ۱۰۰ هزار تومان تحت عنوان نفقه به عروسش پرداخت کرد و جلسه دادرسی پایان یافت. بررسی‌ها در این پرونده ادامه دارد.

هادی بازدید : 4257 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

عکس یک دختر بدحجاب در شبکه های اجتماعی در حال اشتراک گذاری است که این عکس را به نوه آیت الله رفسنجانی (فرزند فائزه هاشمی رفسنجانی) نسبت داده اند.

 

در شرح عکس دختر بدحجاب این چنین نوشته اند:

این خانم خوشکل اروپایی نیست
نام این خانم ساناز هاشمی فرزند فائزه هاشمی
نوه آقای رفسنجانی هست
این جور تیپ ها برای مردم ممنوع هست
نه خانواده سران مملکت

این دختر بدحجاب ، نوه رفسنجانی نیست! + عکس

 

برای دیدن عکس در سایز اصلی زوی آن کلیک کنید

 

پونک: این خبر و منتسب کردن تصویر این دختر بدحجاب به عنوان نوه ی آیت الله رفسنجانی که در فضای مجازی پخش شده است، کذب محض است که دشمنان آقای رفسنجانی برای تخریب چهره وی در افکار عمومی منتشر میکنند.

فائزه رفسنجانی دارای دو فرزند به نام های مونا لاهوتی و حسن لاهوتی است که عکس تنها دختر او (مونا لاهوتی) را در کنار پدر بزرگش مشاهده میکنید.

این دختر بدحجاب ، نوه رفسنجانی نیست! + عکس

عکس واقعی نوه ی رفسنجانی

هادی بازدید : 893 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
«آداب دیپلماتیک» به مجموعه‌ای از قواعد و اصول رفتاری متدوال و مطلوب در میان اهالی دیپلماسی گفته می‌شود که هر کدام از این رفتارها و اقدامات می‌تواند معنای مخصوص به خود را داشته باشد.

به گزارش بلاغ، اهمیت رعایت آداب دیپلماتیک تا جایی است که گاهی عدم توافق بر سر این مساله که کدام مسئول سیاست خارجی دست خود را زودتر برای فشردن طرف مقابل دراز کند، زمینه‌ساز برهم خوردن یک توافق بزرگ بین‌المللی شده است.


جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یکی از اعضای سازمان ملل متحد موظف به اجرا و پیاده‌سازی پروتکل تشریفات و آداب دیپلماتیک است. یکی از اصول ابتدایی و اساسی قواعد تشریفات و آداب دیپلماتیک در سفرهای خارجی، توجه به فرهنگ و رسوم کشور میزبان و به طور کلی طرف مقابل است؛ یعنی این یک عرف بین‌المللی است که رسوم و آداب فرهنگی کشور میزبان که ممکن است مغایرت گسترده‌ای با بافت فرهنگی فرد مدعو داشته باشد، باید توسط دیپلمات مهمان رعایت شود.

با این حال، متاسفانه در سال‌های اخیر، برقراری ارتباط با کشورهای اروپایی و غربی در صدر اولویت‌های وزارت امور خارجه قرار گرفته و بقیه مسائل به طور کلی تحت‌الشعاع آن تعریف شده‌اند؛ تا جایی که حتی آداب ابتدایی دیپلماسی نیز که باید توسط مهمانان خارجی رعایت شود، براحتی نادیده گرفته می‌شوند و توسط غربی‌ها در خاک ایران زیر پا گذاشته می‌شوند.

آخرین نمونه از این مساله عجیب و ناراحت کننده، روز گذشته و در جریان حضور جمعی از اعضای پارلمان اروپا در ایران رخ داد. پوشش بسیار عجیب رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اروپا در این دیدار که فارغ از دهن‌کجی و بی‌توجهی کامل به قانون حجاب در ایران، رسما یک لباس غیررسمی و راحتی محسوب می‌شود و به هیچ عنوان جایگاهی در رسوم و آداب دیپلماتیک ندارد، نگاه بسیاری از ناظرین را به خود جلب کرد.

قرار نیست آداب دیپلماتیک به

قرار نیست آداب دیپلماتیک به

اما این برخورد زننده و عجیب تنها منحصر به خانم نماینده نبود و سایر اعضای این هیات پارلمانی نیز با رویکردی عجیب نظیر حضور در یک مراسم رسمی دیپلماتیک با کوله‌پشتی، کارشناسان و اهالی رسانه را متعجب کردند.

قرار نیست آداب دیپلماتیک به

متاسفانه این عدم توجه به اصول دیپلماتیک و نادیده گرفتن شان و جایگاه بین‌المللی کشورمان از سوی وزارت امور خارجه منحصر به این دیدار نیست و مسئولین وزارت خارجه در طی دو سال گذشته نشان داده‌اند که به هیچ عنوان به دنبال واکنش نسبت به این مساله و اجبار دیپلمات‌های غربی به رعایت اصول فرهنگی و دیپلماتیک ایران نیستند.

دیدار «کاترین اشتون»، مسئول وقت سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یکی از محکومین فتنه ۸۸ در سفارت یونان در تهران

قرار نیست آداب دیپلماتیک به

حضور بدون حجاب وزیر امور خارجه ایتالیا در خاک ایران

قرار نیست آداب دیپلماتیک به

توهین مستقیم اعضای هیات اروپایی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

قرار نیست آداب دیپلماتیک به

«جولی بیشاپ»، وزیر امور خارجه استرالیا پیش از حضور در ایران گفته بود که هر طور بخواهد لباس می‌پوشد،؛ نه آنچه ایرانی‌ها اجبار کنند

قرار نیست آداب دیپلماتیک به

به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت فعلی و احتمال حضور بیشتر هیات‌های نمایندگی اروپایی و آمریکایی در تهران، باید این مساله به مسئولین ارشد وزارت امور خارجه یادآوری شود که مذاکره هسته‌ای تنها بخشی از فعالیت‌های این وزارتخانه را تشکیل می‌دهد و توجه به اصول دیپلماتیک و تذکر جدی به دیپلمات‌هایی که آداب دیپلماسی را رعایت نمی‌کنند هم قسمتی از فرآیند بازگرداندن عزت و اعتبار به گذرنامه ایرانی است که توسط رئیس‌جمهور به مردم ایران وعده داده شده است./آ
هادی بازدید : 969 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
دوستم چند ضربه چاقو به او زد، سرش را زیر صندلی کرده و به سمت جنگل‌های اطراف شهر نکا رفتیم، در آنجا اموال او را برداشتیم اما با توجه به اینکه می‌ترسیدیم از سوی او شناسایی شویم، پیکر نیمه جانش را به داخل دره‌ای در جنگل‌های قرمرض نکا انداختیم.
به گزارش بلاغ، زن جوانی در میاندورود که برای رفتن به دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شده بود به سرنوشت مرگباری گرفتار شد.

این حادثه هنگامی رخ داد که این زن جوان به نام خدیجه سوار بر خودروی سیاهرنگ با دو سرنشین شد تا سر ساعت مقرر در مطب دندانپزشکی حاضر شود اما اسیر زورگیران شده و به طرز هولناکی به کام مرگ فرو رفت.

بنا بر این گزارش، عصر چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه بود که زن جوانی به نام خدیجه در روستای دارابکلای میاندورود برای رفتن به مطب دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شد، وی هنگامی که به انتظار خودروی مسافرکش بود، یک خودروی مشکی رنگ با دو سرنشین در برابرش توقف کرد.

زن جوان که تصور می‌کرد خودروی مسافرکش است، سوار شد اما نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.

ساعت‌های طولانی از رفتن زن جوان می‌گذشت اما هیچ اثری از وی نشد، اعضای خانواده‌اش که نگران شده بودند، با مطب دندانپزشکی تماس گرفتند تا در این‌باره جویا شوند اما در کمال تعجب شنیدند که زن جوان آن‌روز اصلاً به مطب نرفته است.

با شنیدن این جواب، دلشوره و نگرانی در میان اعضای خانواده بیشتر شد؛ آنان به هر جایی که احتمال داده می‌شد بتوانند ردی از خدیجه به‌دست آورند سر زدند اما هر چه تجسس کردند نتوانستند هیچ ردی از او بیابند.

در چنین شرایطی بود که آنها تصمیم گرفتند ماجرا را با پلیس در میان بگذارند، اعضای خانواده زن گمشده در مراجعه به مأموران اعلام کردند: وی عصر روز حادثه در مطب دندانپزشکی قرار داشت، او بچه دو ماهه خود را نزد ما گذاشته و از خانه خارج شد، وقتی بعد از ساعت‌ها خبری از بازگشت او نشد و ما هم نتوانستیم ردی از او در خانه دوستان و آشنایان به‌دست بیاوریم، از سویی در تماس با مطب دندانپزشکی هم متوجه شدیم به آنجا هم نرفته است، تصمیم گرفتیم از پلیس کمک بگیریم.


* آغاز تجسس‌های پلیسی

مأموران پلیس میاندورود که احساس می‌کردند زن جوان باید درگیر سرنوشت ناگواری شده باشد، به‌سرعت وارد عمل شدند.

در نخستین اقدام آن‌ها به تحقیقات محلی از کسانی پرداختند که زن جوان را هنگام خروج از خانه و سوار شدن به خودروی مسافرکش دیده بودند.

یکی از شاهدان ماجرا در این‌باره به پلیس گفت: عصر بود که این زن را دیدم، به کنار خیابان آمده و به انتظار خودروی مسافربر ایستاده بود، دقایقی بعد یک خودروی مشکی رنگ در مقابلش توقف کرد او هم سوار شد.

با وجود اینکه مأموران توانسته بودند سرنخ‌هایی از این ماجرا به‌دست آورند اما هیچ‌کس شماره‌ای از پلاک این خودرو به‌خاطر نداشت و این موضوع تحقیقات پلیس را با بن‌بست تحقیقاتی روبه‌رو کرده بود.

در همین راستا وقتی عملیات تجسسی پلیس میاندورود به مشکل خورد و به‌دلیل جو بدی که با انتشار اخبار و شایعات گوناگون درباره این ماجرا در سطح شهرهای هم‌جوار منتشر شده بود، به دستور سردار جعفری‌نسب فرمانده انتظامی مازندران تیم‌های مختلفی از مأموران پلیس آگاهی استان و شهرهای ساری، نکا، گلوگاه، بهشهر و قائم‌شهر تشکیل شد و تجسس‌های گسترده‌ای برای ردیابی زن گمشده در دستور کار قرار گرفت.

این در حالی بود که بررسی دوربین‌های نصب‌شده در مسیر حرکت این خودرو نیز نتوانست تأثیر زیادی در ردیابی این خودرو و زن داشته باشد، در چنین شرایطی بود که پایش تصویری روی همه دوربین‌های موجود در مسیر تا خروجی‌های استان، از سوی تیم‌های مختلف تخصصی پلیس آغاز شد و تصاویری از زن ناپدیدشده در اختیار پلیس سراسر کشور قرار گرفت.

در حالی که دو هفته از آغاز عملیات تجسسی پلیس می‌گذشت و اطلاعات مربوط به همه خودرو‌های سیاه‌رنگ موجود در منطقه مورد بررسی‌های دقیق و کار‌شناسانه قرار گرفته بود، مأموران روی نام یکی از صاحبان خودرو که از تبه‌کاران سابقه‌دار بوده و در منطقه جامخانه در شرق مازندران ساکن بود مظنون شده و او را تحت مراقبت‌های نامحسوس خود قرار دادند.


بدین‌ترتیب پلیس در تعقیب و مراقبت‌های پنهانی خود متوجه حرکات غیرعادی این تبه‌کار شده و او را بازداشت کرد؛ مرد جوان در حالی که خود را بی‌اطلاع از سرنوشت زن گمشده نشان می‌داد، سعی کرد مسیر تحقیقات مأموران را به گمراهی بکشاند اما وقتی با به‌دست آمدن آثار و نشانه‌هایی از این زن در خودرویش روبه‌رو شد چاره‌ای جز اعتراف ندید.

این مرد گفت: روز حادثه همراه یکی از دوستانم در حال پرسه‌زنی بودیم که متوجه زن جوانی در حاشیه خیابان شدیم، او را سوار کردیم، از وضعیت ظاهری‌اش این‌گونه بر می‌آمد که وضع مالی خوبی دارد.

بعد از مسافتی در فرصتی مناسب دوستم بسرعت از صندلی جلو به عقب رفت و با چاقو او را تهدید کرد تا ساکت بماند اما او مقاومت کرده و سعی کرد خود را از خودرو بیرون بیندازد.

در این هنگام دوستم چند ضربه چاقو به او زد، سرش را زیر صندلی کرده و به سمت جنگل‌های اطراف شهر نکا رفتیم، در آنجا اموال او را برداشتیم اما با توجه به اینکه می‌ترسیدیم از سوی او شناسایی شویم پیکر نیمه‌جانش را به داخل دره‌ای در جنگل‌های قرمرض نکا انداختیم، بعد از دقایقی احساس کردیم شاید زنده مانده باشد، بنابراین داخل دره رفته و او را کشتیم.

با توجه به این اعترافات هولناک، مأموران به‌سرعت وارد عمل شدند و هم‌دست دیگر او را نیز بازداشت کردند، با اطلاعاتی که این دو جنایتکار درباره محل‌‌ رها کردن جسد زن جوان در اختیار مأموران قرار داده بودند، پلیس به آنجا مراجعه کرده و قسمت‌هایی از جسد را که سالم مانده بود به دست آورد.

مأموران برای اطمینان از اینکه جسد متعلق به زن جوان است، آن را به پزشکی قانونی انتقال دادند، اقدامات ابتدایی کار‌شناسی و بررسی گروه‌های خونی، فرمول دندانی، بررسی استخوانی و دی‌ان‌ای که انجام گرفت، مشخص شد این جسد مربوط به زنی است که تقریباً ۱۴ روز پیش به قتل رسیده است.

در همین راستا به دستور بازپرس ویژه دادسرای نکا دو تبه‌کار تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفتند، فرمانده پلیس مازندران نیز با اشاره به چگونگی شناسایی عاملان قتل این زن جوان افزود: با توجه به پیچیدگی و حساسیت این ماجرا، اقدامات ویژه امنیتی و پلیسی در دستورکار پلیس‌های تخصصی و فرماندهی پلیس ساری، نکا، بهشهر و میاندورود قرار گرفت.

وی افزود: پس از گذشت دو هفته کار شبانه‌روزی، سرانجام مأموران پلیس آگاهی استان رد دو مظنون اصلی این پرونده را شناسایی کردند.

سردار جعفری‌نسب با اشاره به شناسایی مخفیگاه مظنونان، از هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری آنان خبر داد و بیان کرد: این جنایتکاران در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند و در اظهارات خود عنوان داشتند در روز حادثه این زن را با انگیزه سرقت جواهرات و وجه نقد، سوار بر خودروی شخصی کرده و با انتقال وی به یکی از روستاهای حومه ساری او را به قتل رساندند و پس از سرقت طلا‌هایش، جنازه وی را در یکی از مناطق جنگلی نکا‌‌ رها کرده‌اند.

جعفری‌نسب با بیان کشف جسد این زن از شناسایی و دستگیری عامل سوم این جنایت که به فروش اموال مسروقه اقدام کرده بود، خبر داد و گفت: در این رابطه سه خودرو از این قاتلان کشف و پس از تشریح صحنه‌های این جنایت تحویل مراجع قضایی شدند.


* رسیدگی فوق‌العاده

امام جمعه میاندورود نیز درباره این جنایت گفت: اقدام قضایی در حادثه قتل زن جوان میاندورودی سریع‌تر انجام شود.

حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری در خطبه‎های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به وقوع حادثه ربایش و قتل یک زن میاندورودی با ابراز تأسف از وقوع این رویداد بیان کرد: علاج واقعه باید قبل از وقوع کرد زیرساخت‎های امنیتی در شهرستان باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه نصب دوربین و تجهیزات پایش تصویری در نقاط حساس و جرم‎خیز کار سختی نیست و باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: این کار احتیاج به بودجه زیادی ندارد و می‌‎توان از روش‎های مختلف این بودجه را تأمین کرد.

خطیب جمعه شهر میاندورود ایجاد پایانه مسافربری در شهرستان برای ساماندهی مسافربرهای شهری و روستایی و بین‎شهری را بسیار مهم دانست و با بیان اینکه من تا‎به‎حال این ساماندهی را در میاندورود ندیده‎ام، گفت: برخی نقاط مرکز تجمع برای مسافربرانی است که هیچ راننده‎ای مجوز و ساماندهی قانونی ندارد، در همه شهرستان این مشکل را داریم و در هیچ نقطه‌‏ای تاکسی و خودروی تابلودار و شناسنامه‎دار که مردم بشناسند و اطمینان کنند، وجود ندارد.

این مسئول با تأکید بر اینکه هیچ مرد یا زنی علاقه‏مند به سوار شدن به خودروی مسافربری غیرمطمئن و بدون شناسنامه نیست، ادامه داد: هیچ‌کس به‌دنبال این خطر و ریسک نیست اما یک مسافر میاندورودی باید چند ساعت در روستای خود یا کنار جاده بایستد تا تاکسی یا خودروی شناسنامه‎داری از ساری یا نکا بیاید و او را سوار کند؟

رسولی رفع این مشکل مردم را نیازمند همت مسئولان دانست و گفت: من نمی‌‎گویم که اعتبارات به وفور پیدا می‌‎شود اما کمبودهای زندگی مردم گلایه و اعتراضی است که بار‌ها بیان شده و نمی‌‎دانم چرا هنوز فکری نشده زیرا تا این مشکلات ساماندهی نشود، احتمال وقوع وقایع مشابه اتفاق اخیر وجود دارد.

امام جمعه شهر سورک مرکز میاندورود با بیان اینکه گاهی دختر، پسر یا پیرمرد میاندورودی می‌‎خواهد سوار بر یک خودرو شود و به اداره‎ای برود تا چه زمانی باید معطل شود تا یک خودروی مطمئن پیدا شود، افزود: تقاضای مردم از فرماندار، شهردار، شورای اسلامی، دهیاران و نیروهای انتظامی و نظامی رفع مشکل دوربین کنترل تصویری و راه‎اندازی سامانه حمل‌ونقل عمومی در سریع‎ترین زمان ممکن است.

وی در پایان با تأکید بر تسریع در صدور و اجرای حکم مجرمان حادثه ربایش و قتل زن جوان میاندورودی خاطرنشان کرد: هرچند بررسی یک پرونده قضایی فرایند خاص خود را دارد و کسی منکر این فرایند نیست اما مشمول زمان شدن، فلسفه احکام قضایی را از بین می‌‎برد و این مسأله در بین مردم ایجاد نارضایتی می‌‎کند.

ماجرای غم‎انگیز قتل یک زن ۲۱ ساله میاندورودی که نوزادی دو ماهه داشت در ۱۵ روز گذشته در حالی دیروز با تشییع وی به پایان خود نزدیک می‌‏‌شود که علاوه بر جنبه کیفری و قضایی، رسیدگی به ریشه‎های وقوع آن و کمبودهای امنیتی و زیرساختی شهرستان می‌‎تواند راه را برای تکرار این حوادث تلخ ببندد.
هادی بازدید : 285 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
چندی پیش تعدادی از دانشجویان در یکی از دانشگاه‌ ‌ها برای جذب خواننده از میان بانوان این دانشگاه، تعدادی اعلامیه توزیع کرده اند.
به گزارش بلاغ، در سال های اخیر بحث خوانندگی و نوازندگی زنان و در برخی موارد رقص و آواز در هم آمیخته شده به اسم کنسرت و نمایش و... بسیار فراگیر شده است و جریان روشنفکری فرهنگی که کاملا تاریک فکر هستند می کوشد تا این اقدام ضد فرهنگی را در جامعه عادی جلوه کند تا اگر کسی معترض این اقدام ضد فرهنگی شد با برچسب های مختلف او را محکوم کنند و کار خودشان را جلو ببرند.

در ادامه این جریانات برخی از مجوزها از سوی وزارت ارشاد به بانوان برای خوانندگی باعث شد تا برخی از افراد به دنبال جذب خوانندگان زن بیفتند.

در همین راستا چندی پیش تعدادی از دانشجویان در یکی از دانشگاه‌ ‌ها برای جذب خواننده از میان بانوان این دانشگاه، تعدادی اعلامیه توزیع کرده اند.

در این اعلامیه ادعا شده است که برای ضبط یک پروژه به دنبال خواننده زن هستند.

این آگهی ضمن بررسی شرایط لازم برای خوانندگی زنان دانشجو، از دانشجویان خواسته است تا یک نمونه ضبط‌شده کلام ‌و شعر و تنها به شکل آوا و بداهه‌خوانی به همراه یک ساز به مدت یک دقیقه را به ادرسی که در این آگهی درج شده، ارسال کنند.
هادی بازدید : 303 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
دود و دم مسافرانی که برای خوش‌گذرانی در آلاچیق‌های کنار دریا، همسایه‌های مسافر خود را در آلودگی آن شریک می‌کنند موجب شده تا این محل برای مسافران و مجاروان دریا به فضایی غیرعادی مبدل شود.
قلیان؛ پرستیژی کاذب و پرخطر برای بانوان/سواحل مازندران؛ پاتوقی دنج برای قلیان‎کشی
به گزارش بلاغ به نقل از حورا «شبکه اطلاع‌رسانی زنان مازندران»، با پایان فصل امتحانات دانش‌آموزان و پیش از رسیدن ماه مبارک رمضان، بازهم شاهد داستان تکراری سواحل خزر و خیل مسافران و گردشگرانی هستیم که برای گذراندن یک روز خوب و به‌یادماندنی به استان مازندران می‌آیند و به همراه برخی از مردم منطقه، سواحل دریای خزر را به جایگاهی برای استعمال سیگار و قلیان تبدیل می‌کنند.

* قلیانی که برای همسایه چاق می‌شود!

به اذعان برخی از مسافران، طوری قضیه کشیدن قلیان برای مردم جاافتاده که اگر بخواهند به شمال بیایند و از دریا استفاده کنند، محال است که قلیانی چاق نکنند و دورهمی پکی به آن نزنند!

منطقه ساحلی دریای فرح‌آباد ساری نیز از این امر مستثنی نیست. ورودی 4 هزار تومانی سواری، پرداخت 5 هزار تومان برای استفاده از آلاچیق‌های ریلی کنار ساحل و ارائه قبض 2 هزار تومانی از طرف مسئولان از یک طرف و دود و دم مسافرانی که برای خوش‌گذرانی، همسایه‌های مسافر خود را در آلودگی آن شریک می‌کنند از طرف دیگر، موجب شده تا این محل برای مسافران و مجاروان دریا به فضایی غیرعادی مبدل شود.

این درحالی است که این روزها، کمتر کسی است که از مضرات و عوارض سیگار و قلیان چیزی نداند و یا نشنیده باشد.

به تازگی نیز مسئولان وزارت بهداشت در نشست خبری هفته مبارزه با دخانیات از دو برابر شدن مصرف قلیان بین نوجوانان خبردادند و گزارشی در مورد وجود مواد محرک و شیشه در توتون برخی قلیان‌ها و گرایش زیاد دختران جوان به قلیان ارائه کردند.

ورود قلیان به جمع خانواده‌های ایرانی و مصرف دسته‌جمعی آن توسط تمام اعضای خانواده در خانه، سواحل دریا، پارک و اماکن تفریحی یکی دیگر از مسائل تأسف‌برانگیز بخش سلامت جامعه در سال‌های اخیر است.

* قلیان؛ پرستیژی کاذب و پرخطر

روزگاری مصرف قلیان برای زنان جامعه نوعی تابو بود و عملی مقبوح به‌حساب می‌آمد اما اکنون آمارها از گسترش مصرف مواد دخانی در میان زنان و به‌ویژه دختران ایرانی حکایت می‌کند.

بنابر اعلام رئیس اداره ارتقای سلامت وزارت بهداشت به ازای هر ۹ مرد استفاده کننده قلیان یک زن مصرف‌کننده قلیان در کشور وجود دارد.

حال پرسش اصلی اینجا است که چرا مصرف قلیان میان نسل جوان و به‌ویژه بانوان رو به افزایش است؟!

برخی از کارشناسان می‌گویند که تغییر روال و فرهنگ زندگی‌های کنونی دلیل اصلی گرایش زنان و جوانان به قلیان است و هم قبح کشیدن این مخدر درملأعام برای برخی از خانواده‌ها شکسته است.

در عصر اطلاعات و فن‌آوری، مضرات قلیان و مواد دخانی با جستجویی ساده در اینترنت مشخص می‌شود و بی‌تردید هر عقل سلیمی تشخیص می‌دهد مضرات قلیان خیلی بیشتر از پرستیژ احتمالی و لذت آن است.

کاظم ندافی، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در گزارشی، با اشاره به اینکه روند مصرف دخانیات از سال ۸۴ در میان زنان افزایش داشت، بیان کرد که مصرف روزانه قلیان از سال ۸۸ تا ۹۰ به‌سرعت در حال افزایش بود و در بین بانوان نگران‌کننده ارزیابی می‌شود.

* دخترانی که از خانواده الگو می‌گیرند

دکتر خسرو صادق نیت، رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با دخانیات در گزارشی، یکی از مهم‌ترین علل رشد مواد دخانی در کشورمان را عرضه و دسترسی آسان به آن عنوان کرد.

وی همچنین با ابراز نگرانی نسبت به افزایش رو به رشد مصرف قلیان در میان جوانان و نوجوانان کشور گفت که مصرف قلیان در میان دختران و خانواده‌ها هم در مقایسه با چند سال پیش بیش از دو برابر افزایش یافت.

نتایج یک تحقیق میدانی نشان می‌دهد که جوانان به دلیل الگوبرداری از والدین مصرف‌کننده، فشار و تشویق همسالان، کسب پرستیژ اجتماعی کاذب در بین دوستان و هم سن و سالان اقدام به کشیدن قلیان می‌کنند.

دختران شرکت‌کننده در این تحقیق مقبولیت اجتماعی مصرف قلیان توسط زنان نسبت به سایر مواد دخانی، الگوگیری از خانواده و نیز دسترسی آسان و ارزان آن را از عوامل اجتماعی تسهیل‌کننده در مصرف این ماده دخانی بیان کردند.

آثار زیان‌بار قلیان برای مادران فردا

اگر مصرف مواد دخانی در زنان را با نگاهی متفاوت بررسی کنیم، می‌بینیم که مصرف این مواد تهدیدکننده سلامت مادران فردا است.

مژگان کریمی جراح و متخصص زنان و فوق تخصص سرطان‌های زنان و عضو هیئت‌مدیره انجمن سرطان‌های زنان ایران در گزارشی، بابیان اینکه در بعضی از مطالعات ۱۸۰ نوع سرطان براثر دود سیگار و قلیان مشاهده شد، اثرات مخرب قلیان و سیگار بر روی نسج سینه، ایجاد سرطان سینه، سرطان گردنه رحم و غدد شیری را اجتناب‌ناپذیر خواند.

* آثار زیان‌بار بر روی جنین

ازآنجاکه لوله قلیان حاوی میکروارگانیسم‌های عفونی زیادی است و زنان باردار سیستم ایمنی ضعیفی دارند، احتمال گرفتن بیماری بیشتر خواهد بود.

قلیان هم مانند سیگار می‌تواند احتمال زایمان پیش از موعد، و حتی مرده به دنیا آمدن نوزاد، تأثیر منفی بر رشد جنین و سایر مشکلات را افزایش دهد.

این درحالی است که دود قلیان به دلیل این‌که پیش از استعمال با بخارآب مخلوط می‌شود، بسیار خطرناک‌تر از دود سیگار است.

دود قلیان غلظت اکسیژن را در بدن مادر کاهش داده و درنهایت موجب تنگی نفس جنین می‌شود و او را به سمت مرگ می‌کشاند.

استعمال مواد دخانی موجب می‌شود تا هنگام زایمان، جنین با استرس مواجه شود و با آغاز درد زایمان، ضربان قلب جنین کاهش یابد و نتواند انقباضات رحم را تحمل کند؛ به‌این‌ترتیب زایمان با مشکل مواجه شده و نوزاد باید به روش سزارین متولد شود.

* سفر به شمال با طعم قلیان

افزایش مصرف قلیان در میان خانواده‌ها نگرانی‌های زیادی به‌ وجود آورده است به‌طوری‌که برخی از آنان را به‌ عنوان مصرف‌کنندگانی ثابت برای استفاده از این مخدر زیان‌بار در میهمانی، دورهمی و مسافرت‌‌های‌شان مبدل کرد.

در واقع، این خانواده‌ها مصرف قلیان را برای ارائه تصویر بهتری از خود می‌بینند. در نظر آن‌ها کشیدن قلیان باحال، شیک و با پرستیژ است که شاید بازتابی از تبلیغاتی است که تصویری جذاب از کشیدن قلیان ارائه می‌کند.

حال این مخدر ارزان و آسان‌یاب در برخی از خانواده‌ها جابازکرده و در اوقات فراغت و تعطیلات تابستان، از سواحل دریای خزر گرفته تا کنار جاده و اعماق جنگل، مسافرانی هستند که بخواهند سفری دوست‌داشتنی را با مصرف قلیان و به‌جان خریدن آثار زیان‌بار آن هرگز از یاد نبرند! و برای روزهایی که می‌تواند سفری پرخاطره‌ را در ذهن ثبت کند به سفری پرمخاطره تبدیل کند.
هادی بازدید : 283 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
فستیوال سالانه "خوردن گوشت سگ" امسال نیز در شهر "یولین" واقع در جنوب شرقی چین برگزار شد.

به گزارش بلاغ، مردم چین هر ساله در طولانی‌ترین روز سال، فستیوال تابستانه برای خوردن گوشت سگ و گربه را برگزار می‌کنند. مردم شهرهای مختلف این کشور به خصوص مناطق جنوبی، هفته‌ها پیش از برگزاری این جشنواره، به خرید سگ و گربه می‌پردازند و آنها را برای این روز آماده می‌کنند.

عکس های خبرگزاری اسوشیتدپرس که در ادامه آمده است، مردم شهر یولین را نشان می‌دهند که در حال آماده کردن لاشه‌ سگ‌ و گربه برای فروش به مردم این شهر هستند. طبق رسوم مردم شهر یولین، خوردن گوشت سگ در تابستان موجب میشود از بیماری‌های زمستانی درامان باشند.
به گفته برخی فعالان دفاع از حیوانات، بسیاری از این سگ‌ها از خیابان‌ها و مناطق آلوده جمع‌آوری می‌شوند و به همین دلیل سلامتی افرادی که آنها را می‌خورند، به شدت در خطر خواهد بود. /آ

هادی بازدید : 321 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
در برخورد خارج از عرف دیپلماتیک نمایندگان غربی در قبال مسئولان کشورمان این سئوال بوجود می‌آید که تجاهل دیپلماتیک این افراد تا کجا ادامه خواهد داشت و آیا این افراد در قبال مسئولان دیگر کشورها نیز چنین تجاهل می‌کنند و از سوی دیگر این تجاهل در رفتار دیگر مانند دیدار با فعالان فتنه قابل تکرار نیست؟

به گزارش بلاغ، حضور هیئت نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا در کشورمان و دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی که در آن نمایندگان اروپایی برخی از موارد دیپلماتیک را رعایت نکردند، انتقاد برخی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای را نسبت به این موضوع برانگیخته است.

اعضای هیئت هشت‌نفره پارلمان اروپا که صبح شنبه به‌منظور رایزنی با رئیس و نمایندگان مجلس ایران وارد تهران شدند، با علی لاریجانی و علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، دیدار کردند. حمایت از مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب و اعلام مجدد تمایل پارلمان اروپا برای تأسیس دفتر نمایندگی در جمهوری اسلامی ایران، از مهم‌ترین محورهای این رایزنی‌ها بود. اما موضوع رفتارهای خارج از عرف دیپلماتیک غربی‌ها در کشورمان که مسبوق به سابقه است و تنها به پوشش آن‌ها خلاصه نمی‌شود، تأسیس دفتر نمایندگی اروپا در کشورمان را با سؤالات مهمی همراه کرده است.

با نگاهی به سابقه حضور هیئت‌های پارلمانی اروپایی در کشورمان و تحرکات سیاسی آنان این نگرانی‌ها منطقی به نظر می‌رسد. در همین رابطه، در بهمن‌ماه سال 1392 بود که کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران آمد تا دیداری با مسئولان کشورمان داشته باشد. اما در میان این ملاقات‌ها، هیئت پارلمانی اروپا که قرار بود با مسئولین و شخصیت‌هایی باشد، ناگهان ملاقاتی سرزده در وزارت خارجه یونان صورت گرفت.

تجاهل دیپلماتیک نمایندگانی اروپایی تا کجا ادامه دارد؟+تصاویر

تجاهل دیپلماتیک نمایندگانی اروپایی تا کجا ادامه دارد؟+تصاویر

دیدار ظریف و تاریا کرونبرگ رئیس هیئت پارلمانی اروپا

ملاقات این هیئت با دو تن از محکومان فتنه ۸۸ در کشورمان و اهدای جایزه ساخاروف چیزی نبود که از چشم رسانه‌ها پنهان بماند و حتی «تاریا کرونبرگ»، رئیس هیئت پارلمانی اروپا در یک نشست خبری به این نکته نیز اشاره می‌کند که این دیدار، مهم‌ترین دیدار این هیئت در تهران بوده است.[1] در همین زمینه عملکرد ضعیف مقامات مسئول مورد انتقاد شدید برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت اما کار از کار گذشته بود.

تجاهل دیپلماتیک نمایندگانی اروپایی تا کجا ادامه دارد؟+تصاویر
اعطای جایزه ساخاروف به فعالان فتنه سال 88

البته حضور نمایندگان و سیاسیون غربی به همین موارد ختم نمی‌شود. درست یکسال بعد از سفر هیئت اروپایی، حضور «کلودیا روت» نایب رییس مجلس و عضو حزب سبزهای آلمان در کشورمان بحث‌برانگیز شد. اعضای حزب سبز آلمان که برگزاری کنفرانس ضد ایرانی برلین را در کارنامه خود دارند، برای دیدار با فتنه گران و برخی از اعضای فعال فتنه در این سفر برنامه‌ریزی کرده بودند. در همین رابطه کلودیا روت بعد از سفر به ایران و با دهن کجی سیاسی با ترسیم فضای محدود و سیاهی از کشورمان به دویچه وله فارسی نسبت به عدم اجازه برای دیدار با سران فتنه ابراز ناراحتی می‌کند.[2]

اسلاتری یکی از نمایندگان غربی است که در بهمن‌ماه سال 93 به کشورمان سفر کرده است که البته سفر وی چندان حساسیت‌برانگیز نشد. در همین رابطه، جیم اسلاتری ۶۶ ساله و نماینده سابق کنگره آمریکا در سخنانی در شورای آتلانتیک، ضمن اشاره به سفر دسامبر خود به ایران، تأکید کرد: میزبانان ایرانی به وی اطمینان داده‌اند که او نخستین نماینده آمریکایی است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم شاه به ایران دعوت‌شده است.

تجاهل دیپلماتیک نمایندگانی اروپایی تا کجا ادامه دارد؟+تصاویر
تجاهل دیپلماتیک نمایندگانی اروپایی تا کجا ادامه دارد؟+تصاویر
بی‌احترامی تاریا کرونبرگ رئیس هیئت پارلمانی اروپا به هاشمی رفسنجانی

گرچه موضوع ارتباط با کشورهای مختلف از جمله اساس سیاست خارجی کشورمان است اما حضور نمایندگان و سیاسیون غربی بخصوص اروپایی همواره با شائبه‌ها و تحرکات سیاسی به‌ویژه در قالب دیدار با فتنه و حقوق بشر برای محکوم کردن کشورمان همراه بوده است.

در همین راستا وبگاه یورو ریپورتر، پیش از سفر هیئت پارلمان اروپا در گزارشی از قول «ریچارد هویت»‌ سخنگوی کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا به تشریح اهداف سفر هیئت پارلمانی به ایران پرداخته است. در این گزارش هدف از این سفر برپایی دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در تهران و دیدار با فعالان مدنی و مسئولان حقوق بشر اعلام شده است.

حال با این تفاسیر حضور نمایندگان پارلمان اروپا در کشورمان با توجه به عدم رعایت برخی از موازین دیپلماتیک با شائبه‌های مختلفی همراه است و این مسئله را در اذهان عموم تداعی می‌کند که آیا نمایندگان غربی که اصول اولیه دیپلماتیک که نشان‌دهنده ارزش‌گذاری به‌طرف مقابل است را رعایت نمی‌کنند ، در دیگر افعال و رفتار سیاسی‌شان قائل به رعایت قوانین و عرف رایج دیپلماتیک هستند؟

ضمن اینکه متأسفانه عملکرد ضعیف مسئولان ذی‌ربط در دیدار روز شنبه هیئت پارلمان با رئیس مجلس و همچنین تحرکات خارج از عرف دیپلماتیک سابق نمایندگان غربی به این نگرانی‌ها دامن می‌زند.

تجاهل دیپلماتیک نمایندگانی اروپایی تا کجا ادامه دارد؟+تصاویرتجاهل دیپلماتیک نمایندگانی اروپایی تا کجا ادامه دارد؟+تصاویر

در این رابطه، حسین شیخ‌الاسلام، مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی رفتار غیرمعقول نماینده غربی را غیر عامدانه دانسته اما متأسفانه با مرور برخی از تصاویر این دیدارها دیده می‌شد که این رفتار غیر دیپلماتیک در برخورد با برخی مسئولان ایران به عرف دیپلماتیک اروپایی‌ها تبدیل‌شده است! این سؤال نیز به وجود می‌آید که آیا این رفتار غیرعامدانه در برخورد و دیدار این افراد با سران دیگر کشورها نیز اتفاق افتاده و افراد مذکور در این دیدارها هم به این شکل تجاهل کرده‌اند؟

تجاهل دیپلماتیک نمایندگانی اروپایی تا کجا ادامه دارد؟+تصاویر

با این شرایط به نظر می‌رسد مسئولان ذی‌ربط بایستی نه‌تنها در اصول اولیه دیپلماتیک بلکه در سایر موارد نیز با توجیه کردن طرف مقابل و همچنین مراقبت از رفتارهای شیطنت آمیز از بروز چنین مسائل تلخی که بعضاً عزت ملی کشورمان را خدشه‌دار می‌کند و بر ضد منافع کشورمان است، جلوگیری کنند. چنانچه در رفتار این کشورها با نمایندگان و دیپلمات‌های کشورمان نیز این مراقبت و این حساسیت را می‌توان شاهد بود./آ

هادی بازدید : 3021 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

سایت بلاغ مازندران با انتشار تصاویر زیر از بی حجابی گردشگران چشمه باداب سورت مازندران گلایه کرد…

 

سایت بلاغ مازندران با انتشار تصاویر زیر از بی حجابی گردشگران چشمه باداب سورت مازندران گلایه کرد و نوشت: این روزها غریبگی بومیان چشمه آب معدنی سورت در پی ورود گردشگرانی که این مکان را منطقه آزاد و لاقید گردشگری می‌دانند، مسئله‌ای زجرآور است که بومیان را از این چشمه و عادت‌های درمانی که نسبت به این چشمه داشتند، دور کرده است.

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

اعتراض مردم شمال به مسافران بدحجاب + تصاویر

مسافران بدحجاب

اعتراض مردم شمال به مسافران بدحجاب + تصاویر

 

اعتراض مردم شمال به مسافران بدحجاب + تصاویر

هادی بازدید : 151 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

 

دختره دیگه چه میشه کرد؟

بعله از اتاق فرمان اشاره میکنن که پسر است ، فقط شبیه دختراست

دختر است دیگر
گاهی دلش میخواهد هنگام رانندگی تیر برق را نبیند !

 

********************************************

 

استاد است دیگر
دلش میخواهد ۸ بدهد

 

********************************************

 

دختر است دیگر…

پسوورد فیس بوکش شماره تلفن خونشون بوده
الان هر چی میزنه باز نمیشه
میگم چی میزنی مگه؟
میگه مگه ۳نیومده جلو شماره ها؟
گناه داشت;
گذاشتم تو فاز خودش بمونه.

 

********************************************

دختر است دیگر گاهی دلش می خواهد بزند فک همه را پایین بیاورد
ولی زورش نمی رسد مجبور است ۲بهم زنی کند:))

 

********************************************

 

دختر است دیگر……
باید در هر خانه ای حضور داشه باشد تا مانند مگس ویزویز کند که : من چی بپوشم؟

 

********************************************

 

دختر است دیگر گاهی دوست دارد دوست پسر خود را با یک ارایش دیگر امتحان کند

 

********************************************

 

دختر است دیگر .
باید با طرز حرف زدنشان آشنا باشی پس سریع برو چینی یاد بگیر که سال ۱۴۰۰ چینی حرف میزنن 😐
یا اینکه براش بالا بالا بخر کار کنه یاد بگیره ^_^
اینم طرز حرف زدنشون : جیتولی ؟ خوجل موجل ! عجیجم 😐 خوجلم 😐
سال ۱۴۰۰ اینجوری حرف میزنن جیبیلم ، جولبولم ، جیلیبیلی 😐

 

********************************************

 

دختراست دیگردلش میخواهدباوجودداشتن مخاطب خاص
آبجی همه باشددرشرایط خاص

 

********************************************

 

شرایط خاص:بهم زدن بامخاطب خاص ومخاطب خاص شدن داداش!!!
اینادیگه چه موجوداتی هستند!!!

 

********************************************

 

دختر است دیگر گاهی دلش میخواهد بدون ارایش دوست پسر خود را امتحان کند

 

********************************************

 

خواهر من است دگر نخ دندون گیر نیاره با موش دندونانوشو نخ میکنه!!!!

 

********************************************

 

خواهر است دیگر………

.گاهی دلش میخواهد برادرش به سربازی برود تا ۲ سال از شرش خلاص شود!!!!!!

 

********************************************

 

دوست دختر قبلی ارمین است دیگر…….

گاهی دلش میخواهد کمر ارمین را بشکند و ارمین اهنگ جدیدی بخواند……..

 

********************************************

 

دختر است دیگر…..

گاهی دلش دوست داشتن های الکی میخواهد…!
حلا دادا شما مسقرش کن….!

 

********************************************

 

دختر است دیگر….
ابروهاش شبیه کتلک و موکت پالازه استاتوس زده….”ابرو کمون”
فامیل دور : من دیگه حرفی ندارم…

 

********************************************

 

دختر است دیگر
هیکلش مثل گاو صندوق بانک مرکزی می مونه، یه مانتو تنگ پوشیده تمام شکمش مثل صفحات کتاب کلیله و دمنه برگ برگ اومده رو هم !
خوب لامصب استیلشو نداری مگه مجبوری؟
استایلت شبیه کیک هفت طبقه شده!!

 

********************************************

 

دختر است دیگر

گاهی هوس میکند ازدواج کند اما لامصب خواستگار نیست!!!!!!!

 

 

 

هادی بازدید : 731 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

چنین چشمان مختلط رنگی به ندرت دیده شده و همین رنگ چشم او باعث شده تا معروف شود. البته نا گفته نماند که علاوه بر رنگ چشمانش، حالت ابروهای او که یک عدد هشت فارسی است، کمی او را خاص تر کرده.

 

دختری عراقی توانست تعداد فالوو های خود را در صفحه ی اینستاگرامش به بیش از چند هزار برساند. او بخاطر رنگ چشمانی که دارد، در اینستاگرام مشهور شده. ورونا دختری عراقی الاصل است که در آلمان زندگی می کند و دارای چشمانی با رنگ مخلوطی است. اگر کمی دقت کنید، در چشمان او حاله ای از رنگ های زرد، سبز، آبی و قهوه ای را می توانید ببینید.

چنین چشمان مختلط رنگی به ندرت دیده شده و همین رنگ چشم او باعث شده تا معروف شود. البته نا گفته نماند که علاوه بر رنگ چشمانش، حالت ابروهای او که یک عدد هشت فارسی است، کمی او را خاص تر کرده.

جذاب ترین دختر عراقی با چشمانی زیبا + تصاویر

این دختر خنده های زیبایی هم دارد و هنگامی که می خندد، چهره ی بسیار معصومی به خود می گیرد.

البته در بسیاری از عکس هایش، دستش را جلوی دماغش گرفته و این به معنی این است که فکر می کند فرم بینی زیبایی ندارد اما اگر کمی دقت کنید، خواهی فهمید که حق با ورونا است و فقط زیبایی دیگر اعضای صورت او باعث شده تا بزرگی دماغش دیده نشود.

او به عنوان یکی از زیباترین دختران عراقی شناخته شده که اگر به چهره ی او با دقت نگاه کنید، بخاطر همین طبیعی بودن زیبایی او باعث شده تا چهره ی دوست داشتنی تری داشته باشد.

جذاب ترین دختر عراقی با چشمانی زیبا + تصاویر

جذاب ترین دختر عراقی با چشمانی زیبا + تصاویر

تصاویر خاص از زیباترین دختر عراقی

جذاب ترین دختر عراقی با چشمانی زیبا + تصاویر

عکسهای دختر جذاب عراقی

جذاب ترین دختر عراقی با چشمانی زیبا + تصاویر

عکس زیر مربوط است به عکس بدون آرایش دختر عراقی

جذاب ترین دختر عراقی با چشمانی زیبا + تصاویر

دختر عراقی

هادی بازدید : 449 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

عکس های زیباترین دختر مدل ۱۷ ساله جهان.این دختر یک مدل ۱۷ ساله است.(لیندی ویکسون) اهل شهر آرکانزاس است و از ۱۰ سالگی وارد دنیای مد شد.او چهره فوق العاده جذابی دارد و  بخاطر فرم لبها و فاصله بین دندانهایش همه او را میشناسند.لیندی ویکسون اهل شهر آرکانزاس است و از ۱۰ سالگی وارد دنیای مد شد.

وی در نمایشهای مد پاییز و زمستان ۲۰۱۱ شرکت داشته است و از آژانس مد ماریلین به دنیای مد معرفی شده است. این دختر زیبا متولد ۱۲ آپریل سال ۱۹۹۴ است.

بانوی پارس ازتون دعوت میکنه عکس هایی از این مدلینگ زیبا را ببینید:

لیندی ویکسون,مدل,دختر,زیباترین دختر,عکس زیباترین دختر,عکس دختر,بانوی پارس,بانوان,بانوی پارس,سرگرمی,سایت خانمها,پرتال بانوی پارس,زنونه,عکس و فیلم خانمها

جذابترین و زیباترین دختر مدل ۱۷ ساله جهان

زیباترین دختر مدل ۱۷ ساله جهان

 دختر مدل 17 ساله جهان,لیندی ویکسون,مدل,دختر,زیباترین دختر,عکس زیباترین دختر,عکس دختر,بانوی پارس,بانوان,بانوی پارس,سرگرمی,سایت خانمها,پرتال بانوی پارس,زنونه,عکس و فیلم خانمها

جذابترین و زیباترین دختر مدل ۱۷ ساله جهان

جذابترین و زیباترین دختر مدل ۱۷ ساله جهان

لیندی ویکسون,مدل,دختر,زیباترین دختر,عکس زیباترین دختر,عکس دختر,بانوی پارس,بانوان,بانوی پارس,سرگرمی,سایت خانمها,پرتال بانوی پارس,زنونه,عکس و فیلم خانمها

جذابترین و زیباترین دختر مدل ۱۷ ساله جهان

لیندی ویکسون زیباترین دختر مدل ۱۷ ساله جهان

لیندی ویکسون,مدل,دختر,زیباترین دختر,عکس زیباترین دختر,عکس دختر,بانوی پارس,بانوان,بانوی پارس,سرگرمی,سایت خانمها,پرتال بانوی پارس,زنونه,عکس و فیلم خانمها

جذابترین و زیباترین دختر مدل ۱۷ ساله جهان

هادی بازدید : 2561 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس





دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس



دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس




دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس


دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,زندگی

دختر ,پسر,های, پولدار, تبریزی,بچه پولدار,تهرانی,شیرازی,ایرانی,اصفهانی,آبادانی,اهوازی,مایه دار,تفریح,ماشین,لوکس,گران قیمت,ساعت,خانه,عکس,تصویر,تصاویر,بانوی پارس

هادی بازدید : 371 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

 نمایش ثروت های بادآورده در جامعه ای که در سالهای اخیر شدیدترین تحریم ها را تجربه کرده است بر خلاف ایده ساده لوحانه «نمایش تصاویر جذاب از ایران» ، یک ساختار به هم ریخته اقتصادی و دارای شکاف طبقاتی را یادآور می شود که بوی نفت می دهد.

 












هادی بازدید : 469 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

 

.آقای ذولفقار دانش ایرانی ساکن ریچموند هیل کانادا برنده بلیط بخت آزمایی به مبلغ پنج میلیون هشتصدو بیست و هفت هزار دلار کانادا شد

.از همینجا به این مرد خوش شانس تبریک میگیم

هادی بازدید : 819 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)
اعضای نیروی امنیتی پلیس مصر از انهدام باند فاسد و غیر اخلاقی پس از هشت ماه فعالیت در شهر "نصر” خبر دادند . این باند غیر اخلاقی و مستهجن به مبادله زن و شوهرهای بی بند و بار  با یکدیگر اقدام می کرد.
 باند مذکور از طریق جذب افراد بی بند و بار بر روی فیس بوک اقدام می کرد و توانست مجموعه وسیعی از زنان و مردان را دراین رابطه بکار‌گیرد. در این میان یک افسر امنیتی با صفحه فیس بوک این باند ارتباط می گیرد و خواستار ملحق شدن به این گروه میشود.
بعد از اینکه با خواسته افسر امنیتی موافقت می شود، این افسر با زن و شوهری آشنا می شود که باند مذکور را مدیریت می کنند و توانست از این طریق به دنیای سری این باند و روش های فعالیتش پی ببرد.
این زن و شهر رئیس شرکت های تجاری بودند که فکر طراحی این باند به ذهنشان می رسد و مجموعه هایی در این رابطه تشکیل دادند.
این افسر امنیتی توانست مدارک و اسناد لازم را به صورت تصویر و ضبط صدا در اختیار همکاران مافوق خود در دستگاه های امنیتی مصر قرار دهد.

دستگیری مخوف باند رابطه جنسی ضربدری (عکس)

هادی بازدید : 373 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

صراط: اعضای گروه تروریستی داعش یک نظامی ارتش لیبی را در یکی از مساجد بزرگ شهر درنه سر بریدند.

یک منبع نظامی ارتش لیبی اعلام کرد گروه تروریستی داعش که بر شهر کوهستانی درنه مسلط شده است، «عبدالنبی احمد الشرقاوی» از نظامیان ارتش لیبی را پس از اسارت در مسجد عتیق این شهر گردن زد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود افزود گروه داعش عصر دیروز حکم اعدام الشرقاوی را در صحن مسجد و به منظور ایجاد رعب و وحشت در برابر چشم جمعی از کودکان به اجرا درآورد.

عناصر داعش پس از پوشاندن لباس نارنجی، او را مقابل کودکانی که برخی از آنان کمتر از ۸ سال سن دارند، سربریدند.

جلادان داعش پس از ذبح االشرقاوی به هدف آموزش کودکان به آنان اجازه دادند سر بریده آن سرباز را به دست بگیرند.

داعشی‌ها تهدید کرده‌اند یک اسیر دیگر نظامی را نیز به زودی اعدام خواهند کرد اما نام وی را فاش نکردند.

شهر درنه لیبی با دارا بودن جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری سواحل جنوب اروپا و در نزدیک مرزهای مصر قرار دارد. این شهر سال گذشته به دست تروریست‌های داعش اشغال شد.

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

هادی بازدید : 447 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

خبر کشف حجاب علنی دختری در کرج، چند روز در سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شد. عکس این دختر که بدون حجاب در خیابان قدم می زد، به سرعت پخش شد و سر و صداهایی به پا کرد. کاربران زیادی این خبر را در صفحات خبرگزاری ها خواندند و به فکر فرو رفتند. دختری ایرانی، بدون هیچ گونه پوششی برای موهایش، از خانه خارج می شود .

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

78725 کشف حجاب علنی یک دختر در کرج + تصاویر

78726 کشف حجاب علنی یک دختر در کرج + تصاویر

78724 کشف حجاب علنی یک دختر در کرج + تصاویر

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

 

انتشار این خبر، هر ایرانی مسلمان را سخت به فکر فرو خواهد برد. چه شده است؟ جوان ایرانی دارد به کدام سو می رود؟

شاید برای قضاوت کمی زود باشد، اما دور از منطق نیست که بگوییم انگار دارد همان تفکر رضاخانی دوباره در میان ما شکل می گیرد، تفکری که تمدن و پیشرفت و روشنفکری را با بی حجابی و آزادی مطلق همراه می داند و منطق دینی را با منطق علمی ناسازگار می داند. شاید هم بهتر باشد به جای آن که بگوییم این تفکر در حال شکل گیری مجدد است، بگوییم در حال سیر از مرحله ی بالقوه به مرحله ی بالفعل است. گویا این عطش سیری ناپذیر برای جداکردن دین از علم و از سیاست و از زندگی امروز دارد بیش از هر روز دیگری خودنمایی می کند.

البته کوته فکری و خامی است اگر برخی بگویند که این ها، نتیجه ی روی کار آمدن دولت جدید در کشورمان است. این حرف ها همه اش مصداق پاک کردن صورت مسئله است، نه حل کردن مسأله. دیگر همه ی ما می دانیم که حجاب و عفاف، با گشت ارشاد درست نمی شود ، با تعهد گرفتن و زور و اجبار هم به جایی نمی رسد. شاید وقت آن رسیده است که کمی چشم هایمان را باز کنیم و نگاهی به سیاست گذاری های کلان بخش خانواده بیفکنیم. رشد نزدیک به ده درصدی طلاق و کاهش نزدیک به ۵ درصدی ازدواج، باید زنگ خطر سرسام آوری باشد که گوشمان را آزار بدهد و مغزمان را به تفکر وا دارد.

هادی بازدید : 2195 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

رفتار زشت و غیرانسانی تروریست‌ها در سوریه، عراق، مصر و… تحت عنوان “جهاد در راه خدا” چنان دین اسلام را زیر سؤال برده که مورد تمسخر دشمنان اسلام قرار گرفته است.

سانی لین، یکی از بازیگران فاسد آمریکایی که در فیلم‌های پورنو بازی می‌کند، نسبت به اقدامات تروریست‌ها عکس‌العمل نشان داده و در گفتگو با شبکه فاکس گفته:

من به تروریست‌ها پیشنهاد می کنم به جای اینکه برای رفتن به بهشت و رسیدن به حوری های بهشتی خود را میان افراد بی گناه منفجر کنند، من خودم را در اختیار آنها قرار می دهم تا هم آنها زنده بمانند و هم کمتر شاهد کشته شدن افراد بی گناه باشیم.

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

78725 کشف حجاب علنی یک دختر در کرج + تصاویر

78726 کشف حجاب علنی یک دختر در کرج + تصاویر

هادی بازدید : 127 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)
یک لبنیات فروشی در اقدامی جال نام مغازه خود را لوزان انتخاب کرده است. معلوم نیست این نام از قدیم بر روی این مغازه وجود داشته و یا صاحب مغازه برای کسب مشتری بیش تر از مذاکرات هسته ای استفاده کرده است!
هادی بازدید : 183 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

روز گذشته پلیس شهر لیدز انگلیس در اقدامی عجیب یک فرغون بنایی را به دلیل قرار گرفتن در محل پارک ممنوع ماشین ها جریمه کرد.

این اقدام به اعتراض و مضحکه رسانه های اجتماعی در انگلیس مواجه شد.


هادی بازدید : 259 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

این زن کثیف امریکایی در میان زباله ها و آشغالهایی که تمام خانه اش را پر کرده است زندگی میکند؛ این زن 56 ساله میشل نام دارد و درخانه سه خوابه اش در نزدیکی واشنگتن زندگی میکند.

در تمام اتاق ها و فضای خانه ارتفاع زباله ها تا کمر او میرسد و او به سختی از روی این زباله ها عبور میکند و کار این زن کثیف بسیار زشت و زننده است.

با وجود این خانه کثیف که حتی بوی تعفن اجازه عبور از کنار آن را نمیدهد او میگوید علاقه زیادی به مهمانداری دارد و دوست دارد برای مهمانها شام یا ناهار درست کند! او میگوید علاقه زیادی به رفت و آمد با اقوام و دوستان دارد اما هیچ دوست صمیمی در زندگی ندارد، علاقه بعدی او آشپزی است و او ادعا میکند کیکهای خوشمزه ای درست میکند که نظیر آن کمتر دیده میشود.

کثیف ترین زن دنیا! + تصاویر
آیا کسی حاضر است در این آشپزخانه و با این ظروف به غذاهای او لب بزند؟این زن که سابقا دانشجوی رشته حقوق بوده است و با اشتیاق از میان انبوه زباله ها عبور میکند تا بتواند ظروف آشپزی خود را پیدا کرده و در آنها غذا درست کند.

وی میگوید؛ همیشه از حراجی ها خرید میکند وحتی اگر چیزی که لازم را ندارد در یک حراجی ببیند سریعا آن را میخرد و به خانه می آورد.
هادی بازدید : 751 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

سه خواهر که همزمان به دنیا آمده‌اند و بسیار شبیه به یکدیگرند درست در یک روز و یک زمان ازدواج کردند.این خواهران سه قلو که رافائلا، روچل و تاجیان باینی نام دارند علاوه بر آنکه چهره‌های همسانی دارند، سلایقشان نیز یکسان است.


خواهران ۲۹ ساله باینی اهل پاسوفوندا در جنوب برزیلند و در مراسم ازدواج خود از یک مدل لباس عروس، مو و آرایش نیز استفاده کردند.

هادی بازدید : 503 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

ورود بی سروصدای این تمساح بزرگ به یک منطقه صنعتی ویژه اتفاق بامزه ای را برای کارکنان این منطقه رقم زد. این تمساح هیچ مزاحمتی برای کارکنان به همراه نداشت و در نهایت با کمک کارکنان این مجموعه صنعتی به تالاب بازگردانده شد.

هادی بازدید : 397 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

بازار خبر: شیر پیر صنعت خودرو ایران پژو ۴۰۵ است که امسال در صنعت ما ۲۴ ساله شد و همچنان در جمع فرزندانش حضور دارد اما مدت‌هاست حکمرانی را به خانواده‌اش واگذار کرده اما نه زخمی شده و نه محکوم به جدایی از جمع شیر‌ها‌.

پژو سال 1370 با 405 راهی را در ایران آغاز کرد که منجر به کسب حداقل 50 درصد از بازار ایران شد؛ مسیری که با عرضه پژو پارس مستحکم شد و پژو 206 طراوت را به آن اضافه کرد‌. پژو در این مسیر به غیر از مدل‌های 405، 206 و 207i تیری را در طول این 24 سال به خشاب ایران‌خودرو اضافه نکرده و هر آنچه رنگ و بوی پژویی دارد، پروژه‌های ایرانیزه‌شده‌ای مانند روآ‌، آر دی‌، وانت جدید کاریا‌، پژو پارس و‌... است. 405 شیر ماده‌ای بود که در کمال تعجب زاد  و ولدش بازار خودرو ایران را متحول کرد‌. فرزند ایرانی‌اش‌، سمند هر چند به سمت استقلال از پژو پیش می‌رود اما هر چه هست از نطفه 405 متولد شده و تا ابد این آغاز در کارنامه‌اش می‌ماند‌.

اردیبهشت سال گذشته، یکه‌زارع مدیرعامل ایران‌خودرو پس از ملاقات با مسئولان ارشد پژو بعد از حدود 4 سال غیبت‌، خبر از خروج 405 از سبد محصولات ایران‌خودرو و جایگزینی آن با محصولی جدید از پژو داد؛ خبری که با تایید هفته‌گذشته مبنی بر ورود پژو با محصولات جدید قوت گرفت و 301 به عنوان جانشین 405 بعد از 24 سال کوله‌بارش را برای نشستن بر تخت پدربزرگ بست تا به ایران بیاید و 405 که مدت‌هاست از استاندارد یک شیر پیر پا را فراتر گذاشته به تنهایی در تاریخ استراحت کند و به دنیایی برود که پیکان سال 1384 به آن کوچ کرد. این خبر و تحکیم مجدد روابط ایران‌خودرو با پژو بعد از سال 2009‌، این سوال را برمی‌انگیزد که این جانشینی از چه زمانی رخ خواهد داد و 301 با چه مشخصاتی برای جایگزینی 405 به ایران می‌آید؟ اصلا جانشین 405 چه مشخصاتی باید داشته باشد تا بتواند به رهبر جوان گله شیر‌ها در ایران بدل شود‌؟

خود پژویی‌ها می‌خواهند 405 خداحافظی کند‌!
 
شاید برای شما هم عجیب باشد که خودروساز ایران تصمیم به خداحافظی یک خودرو آن هم به همین سادگی بگیرد‌. واقعیت نیز اینگونه‌ است چرا که پژویی‌ها در جدیدترین مذاکرات از ایران‌خودرو خواسته‌اند 405 را از خط تولید خارج کند تا 301 جایگزین آن شود‌. یکه‌زارع، مدیرعامل ایران‌خودرو اعلام کرده که در قرار‌داد جدیدشان تاسیس مرکز تحقیق و توسعه مشترک با پژو و سیتروئن نیز لحاظ شده‌ است‌. شاید تاسیس چنین مرکزی بتواند به توسعه منطقی‌تر سبد محصولات پژو کمک شایانی کند تا دیگر شیر‌های فرانسوی در بازار ایران بیش از سن پیری حکومت نکنند‌! به عقیده کارشناسان، شاید به نظر برسد تولید پژو 405 بعد از 20 سال توجیه اقتصادی دارد و برای ایران‌خودرو به‌صرفه است اما در حقیقت از نظر اصول مهندسی 405 هنوز هم محصولی نیست که تولیدش برای ایران‌خودرو اقتصادی و توجیه‌پذیر باشد و در طول این سال‌ها همواره سعی شده تا این خودرو پایش را از مرز 30 میلیون‌تومان فراتر نگذارد وگرنه در حقیقت 405 توجیه‌پذیری ارزان‌سازی مشابه پراید را ندارد.

چه زمانی 301 جایگزین 405 می‌شود‌؟
 
ایران‌خودرویی‌ها از پایان سال 94 به عنوان زمان این جایگزینی خبر می‌دهند اما حقیقت در صنعت خودرو‌سازی ایران معمولا فاصله زیادی با وعده مسئولان دارد و بر اساس پیش‌بینی‌ها با توجه به زمان مورد نیاز برای خاتمه تولید این محصول و تولید انبوه 301 برای تامین تقاضا در زمانی بهتر از سال 1396 محقق نخواهد شد‌. لذا می‌توان با اطمینان امیدوار بود که اگر همه برنامه‌های ایران‌خودرو و پژو به خوبی پیش برود، در سال 1396 که چندان هم دور نیست‌، شیر خسته پژو در 26 سالگی از جهان‌خودرو خداحافظی کند و 301 زمانی به جانشینی برسد که احتمالا پژو در جهان به دنبال معرفی نسل جدیدش است! این موضوع در حالی است که ایران‌خودرو تازه توانسته 301 را روی خط راه بیندازد و بر اساس سنت تلاش نخواهد کرد تا نسل جدید 301 را جایگزین این مدل کند و احتمالا باز هم یک پله عقب‌تر از سبد جهانی پژو حرکت خواهیم کرد؛ اتفاقی که در جریان تولید و عرضه پژو 206 نیز رخ داد!

به دنیا آمد تا ارزان باشد!
 
301 در تاریخ جهانی پژو جایگاهی ندارد؛ نه جایگزین محصولی از پژو محسوب می‌شود و نه قرار است نسلی جدید بیافریند‌. نامش وامدار پژو 301 افسانه‌ای است که در خلال سال‌های 1932 تا 1936 به تولید رسید و آمده است تا برای اولین بار تعریفی رسمی از پژو برای بازار‌های اقتصادی باشد. نماینده اقتصادی پژو اوایل سال 2012 میلادی رسما معرفی شد و در نمایشگاه وطنی‌اش یعنی پاریس رسما برای ورود به بازار سال 2013 میلادی معرفی شد‌. 301 به سرعت به سایت تولیدی پژو در اسپانیا رفت تا سهمی از تولید آن بر عهده فرانسوی‌ها نیفتد و نیروی کار ارزان‌تر و بستر مناسب برای تولید یک خودرو اقتصادی بهتر فراهم شود‌.
 
یک سال بعد تولید 301 در چین کلید خورد و به‌تازگی برای پوشش بازار قاره آفریقا، پژو تولید این محصول در بازار نیجریه را نیز آغاز کرده است‌. سایت‌های تولیدی 301 در هیچ یک از محصولات این کمپانی سابقه ندارند و کاملا مشخص است که پژو روی 301 سرمایه‌گذاری اقتصادی کرده است تا آن را به کابوس رقبای ارزان‌قیمتش به خصوص رنو(داچیا) تبدیل کند‌. مشهودترین این بازار‌ها برای ما ایرانیان کشور ترکیه است؛ جایی که 301 با قیمت حدود 40 هزار لیره در تلاش است تا بازار سدان‌های اقتصادی را از آن خود کند؛ جایی که رنو لوگان (تندر90) هر چند نمونه صفرش کمیاب است اما قیمتی در همین حدود دارد و برادر ‌هاچ‌بکش یعنی ساندرو در نسل جدید با قیمت 41 هزار لیره‌ای عرضه می‌شود‌.

چرا اقتصادی است‌؟
 
در تعریف یک خودرو اقتصادی ویژه بازار‌های کشور‌هایی نظیر ایران‌، ترکیه و برخی کشور‌های آفریقایی‌، سهولت در طراحی و تولید قالب‌های بدنه‌، تامین اقتصادی قطعات فنی و عدم وابستگی به تکنولوژی‌های مدرن می‌توانند یک خودرو را برای مونتاژ اقتصادی کنند‌. اگر به ظاهر 301 توجه کنید متوجه می‌شوید که تمامی قطعات بدنه در عین سادگی، خطوط و یا قوس‌های غیرعادی ندارند و نمای جانبی که بیشترین هزینه‌های قالب‌سازی را نیاز دارد به دور از تجمل در عین سادگی زیبا است.
 
همین موارد در قدم اول ساخت بدنه 301 را اقتصادی می‌کند‌. در گام دوم پلت‌فرم آن می‌تواند میزبان پیشرانه TU5 با حجم 1.6 لیتر باشد؛ همان موتوری که هم‌اکنون در تیراژ 500هزار دستگاهی دوش به دوش موتور EF7 در حال تولید است و ایران‌خودرو از تمام ظرفیتش برای نصب TU5 تولیدی‌اش روی محصولاتش نظیر پژو 206‌هاچ‌بک‌، صندوقدار‌، رانا‌، پارس و 405 استفاده می‌کند‌. 301 مجبور است از این ظرفیت سهمی بگیرد چرا که عرضه موتور و گیربکسی جدید برای آن می‌تواند به گران‌شدنش در بازار ایران کمک کند و این موضوعی نیست که در بدو ورود مورد پسند مشتریان باشد. تا اینجای کار اگر دور موتور 1.6 لیتری  یورو6 پژو را برای نصب روی 301 خط بکشیم حدسمان به واقعیت نزدیک است چرا که محتمل‌ترین گزینه فنی برای 301 در ایران بر اساس گفته‌های یکه‌زارع همان TU5‌های 1.6 لیتری یورو4 (5 اسب بخار ضعیف‌تر از پیشرانه یورو6) تولید ایران‌خودرو است که روی رانا‌، 206 و‌... نیز نصب می‌شود و گیربکس دستی نیز مشابه این محصولات خواهد بود‌. شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از مذاکرات اولیه پژو فرانسه و ایران‌خودرو‌، مرکز تحقیقات ایران‌خودرو مشغول مطالعات برای تعیین پارامتر‌های فنی 301 است و هنوز تصمیم قطعی برای این موضوع اعلام نشده است‌. تا اینجای کار به قول گزارشگر فوتبال‌، جواد خیابانی قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را با مداد برای 301 یادداشت می‌کنیم و گیربکس 5 سرعته دستی را در صدر حدسیات به نخستین سری تولیدی از این محصول می‌افزاییم.

301 در جهان با چه مشخصات فنی عرضه می‌شود‌؟
 
301 با 3 قلب تپنده شامل 2 نمونه بنزینی و یک نمونه دیزلی در جهان عرضه می‌شود‌. پیشرانه‌های 3 سیلندر 1.2 و 4سیلندر 1.6 لیتری بنزینی این خودرو به ترتیب توانایی تولید 72 و 115 اسب بخار قدرت را دارند و مصرف پیشرانه 1.6 لیتری در سیکل ترکیبی تنها 6.4 لیتر در 100 کیلومتر است‌. پژو همچنین برای هر دو مدل این خودرو گیربکس‌های دستی و اتوماتیک را پیشنهاد می‌دهد‌. پیشرانه 1.6 لیتری دیزلی آن نیز هر چند 92 اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما مصرفش در کمال تعجب تنها 4.1 لیتر گازوئیل در سیکل ترکیبی است‌.

301 بزرگ‌تر از 405 می‌آید
 
اگر در ذهن شما 405 از نظر ابعاد داخلی اتاق یک خودرو ایده‌آل برای خانواده‌هاست، باید اذعان کرد که 301 شرایطی بهتر از این خودرو را ارائه می‌کند چرا که در طول‌، عرض و ارتفاع 5‌سانتیمتر ابعاد بیشتر از 405 دارد اما فاصله بین دو محور آن مشابه 405 حدود 2.6 متر است‌. وزن 301 نیز مشابه 405 عددی حدود 1.1 تن به صورت خالص را نشان می‌دهد که با توجه به شباهت با پژو 206 صندوقدار و احتمال بهره‌گیری از مشخصات فنی مشابه این خودرو می‌تواند شتابی حدود 12 ثانیه با گیربکس دستی و 13 ثانیه با گیربکس اتوماتیک داشته باشد‌. مصرف آن نیز با ثبت عددی حدود 7.5 لیتر در سیکل ترکیبی حدود یک لیتر از استاندارد موتور یورو 6 جهانی‌اش بیشتر خواهد بود‌.

چه زمانی می‌آید‌؟
 
از تمام وعده‌های پژو تاکنون یک دستگاه 301 به ایران رسیده است که هم‌اکنون در مرکز تحقیقات ایران‌خودرو به سر می‌برد‌. پیش‌بینی می‌شود با توجه به آغاز تحقیقات ایران‌خودرو روی این خودرو حداقل طی 3 ماه نخست سال نخستین خبر‌ها از ورود این محصول به صورت CBU در بازار ایران شنیده شود‌. واردات کامل 301 احتمالا قیمت این خودرو را تا مرز 80میلیون‌تومان برای مدل اتوماتیک افزایش خواهد داد و برای کسب سهم از بازار از دست رفته پژو‌، این خودرو در 2 مدل اتوماتیک 4 سرعته و 5 سرعته دستی عرضه خواهد شد تا در بهترین حالت طی مدت زمان 12 ماه خط تولید 301 در ایران‌خودرو آماده شود و 301 پس از ایرانی‌سازی بخش‌هایی مانند تریم داخلی و مشخصات فنی آماده ورود به خطوط تولید شود‌. 301 با این شرایط در خوشبینانه‌ترین حالت از سال 95 وارد فاز تولید انبوه می‌شود و ‌طی یک سال تولید تکلیف خروج 405 از سبد محصولات ایران‌خودرو را تعیین می‌کند‌. در این بین ایران‌خودرو خانواده پارس را همچنان به تولید خواهد رساند و همزمان با اوج گرفتن تولید 301‌، نسخه فیس‌لیفت پارس به بازار معرفی می‌شود تا در کنار محصول لوکس ایران‌خودرو یعنی دنا خط و نشان جدی برای چینی‌های مرز 50 میلیون‌تومان بکشد.

با چه قیمتی می‌آید‌؟
 
قیمت پژو 405 در طرح فروش نقدی کنونی ایران‌خودرو در مدل GLX عددی حدود 28.6 میلیون‌تومان است که با توجه به قیمت جهانی 301‌، دستیابی به آن حتی با داخلی‌سازی فراوان برای ایران‌خودرو غیرممکن است لذا برای نسخه پایه این خودرو با گیربکس دستی آن هم به صورت تولیدی نمی‌توان قیمتی کمتر از 40 میلیون‌تومان را متصور بود‌. 301 با این قیمت در بازار ایران نیز می‌تواند مانند بسیاری دیگر از کشور‌ها با رنو لوگان ( تندر90) سرشاخ شود و بار دیگر پژو را به بازار روز رقابتی ایران بازگرداند‌؛ بازگشتی که قطعا مانند اوج فعالیت پژو برای این کمپانی سهمی 50 درصدی از بازار ایران را به ارمغان نخواهد آورد اما حداقل می‌تواند پژو را به همراه 2 محصول جدید دیگر به سهمی حدود 20 تا 30 درصد از بازار خودرو‌های سواری نزدیک کند‌.



هادی بازدید : 399 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، ﺭﻭﺯ ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ ۱۷ ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ ﻣﺎﻩ، ﺳﺎﻋﺖ ۹ ﺻﺒﺢ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮی ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺷﯿﺮﺍﺯ (ﺻﺪﺭﺍ) ﺩﺭ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺳﻮﺯﯼ ﮐﺮﺩ.

 

ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺩﺭ ﺷﺒﮑﻪ‌ﻫﺎﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻭ ﺍﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ‌ﻫﺎﯼ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺧﺒﺮ ﺍﺯ ﻗﺼﺪ ﺧﻮﺩﺳﻮﺯﯼ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ. ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺎﻫﺪﺍﻥ ﻋﯿﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﻬﯿﻪ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻪ ﺩﻭ ﻟﯿﺘﺮ ﺳﻮﺧﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺷﺘﻌﺎﻝ ﺩﺭ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓ ﻣﺠﺎﻭﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩ ﺻﺪﺭﺍ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺧﻮدﺳﻮﺯﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.

 

 

ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻃﺮﺍﻓﯿﺎﻥ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺍﯾﻦ ﺁﺗﺶ ﺳﻮﺯﯼ ﻣﯽ‌ﺷﻮﻧﺪ ﺳﻌﯽ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ ﺑﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﭼﺎﺩﺭ ﻭ ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ﺩﺭﺩﺳﺘﺮﺱ ﺁﺗﺶ ﺭﺍ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﻨﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺁﺗﺶ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﺭﺻﺪ ﺳﻮﺧﺘﮕﯽ ﺑﺎﻻ‌ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﺩ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻗﻄﺐ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﺟﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽ‌ﺩﻫﺪ. ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ‌ﻫﺎ ﺍﺯ ﻣﺴﺌﻮﻻ‌ﻥ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻋﻠﺖ ﺍﯾﻦ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﻧﺮﺳﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

 

ﺑﺮﺧﯽ ﺷﻨﯿﺪﻩ‌ﻫﺎ ﺣﺎﮐﯽ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﯾﮏ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻋﺸﻘﯽ ﻭ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﻧﺎﻓﺮﺟﺎﻡ ﻋﻠﺖ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺗﻤﺎﺱ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﺑﺎ‌‌ ﻫﻤﺎﻥ ﻓﺮﺩ ﻣﻮﺭﺩﻧﻈﺮ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﺩ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺖ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ‌ﺑﺮﺩ. ﻣﺴﺌﻮﻻ‌ﻥ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻧﯿﺰ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﺎﺳﺦ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺳﻮﺯﯼ ﺩﺭ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓ ﻣﺠﺎﻭﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻭ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﺣﻮﺯﻩ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎﺕ ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ ﺍﺟﺘﻨﺎﺏ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ.

 

پیرو همین خبر، یکی دو روزی هست که در شبکه های اجتماعی تصاویری دست به دست می‌شوند که حکایت از علت اقدام این دختر به خودسوزی دارند.

 

در توضیحات این تصاویر آمده است: این دختر به منزل شخصی پسری میرود و بعدا متوجه میشود از رابطه خصوصیشان عکس و فیلم به صورت مخفی تهیه شده. به همین دلیل اقدام به خودکشی میکند.

 

(تعدادی از تصاویر به درخواست شما کاربران عزیز از این خبر حذف گردید.)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 810
  • بازدید سال : 3,179
  • بازدید کلی : 167,017
  • کدهای اختصاصی